Witam. Ostatnio miałam problem z moim silnikiem Mariner. Jest to 10km w dwusuwie z 1997r. Myślałem że mam walniętą cewke zapłonową, ale ta jest ok. Tereaz mam problem z gasnieciem silnika na wolnych obrotach i problem z odpalaniem. Ciśnienie sprawdziłem na obydwu cylindrach jest identyczne około 8bar. Ale nie wiem jakie tam idą świece zapłonowe. W ogóle czy ktoś mi jest w stanie powiedzieć który to jest model silnika z listy na stronie?
https://www.boats.ne...oard-by-hp/10hp
Silnik Mariner. Który to model?
Started By
mendes
, 31 Dec 2019 16:08
4 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 31 December 2019 - 16:08
#2 OFFLINE
Posted 31 December 2019 - 16:43
Daj foto
#3 OFFLINE
Posted 01 January 2020 - 11:30
Fotkę mogę zrobić dopiero jutro bo dochodzę do siebie poza domem. Na ten czas dysponuje tylko danymi z tabliczki znamionowej tj:
Serial number 09936627
1997 10hp
Serial number 09936627
1997 10hp
#4 ONLINE
Posted 03 January 2020 - 18:43
BPZ8HS NGK lub BP8HS-15, przerwa 0.9 mm
A model z Twojego linka jakby ostatni z 2 stroke
A model z Twojego linka jakby ostatni z 2 stroke
Edited by womaly23, 03 January 2020 - 19:17.
#5 OFFLINE
Posted 05 January 2020 - 02:03
Dzięki za odpowiedź. Po dzisiejszych dokładnych oględzinach okazało się że cześć instalacji nie łączy dobrze i silnik jak to silnik trochę telepie i raz łączy przewód idący do modułu a zaraz już nie. Ale teraz następne pytanie dotyczy gaźnika. Pod spodem gaźnika wychodzi króciec od którego rozchodzą się dwa przewody paliwowe wchodzące do bloku silnika. Końcówka przewodu na tym króćcu była pęknięta to ją kawałek obcielem bo był spory zapas. I zauważyłem że podczas pracy leci z niego paliwo. Czy tak ma być np. do jakiegoś smarowania elementów w silniku, a paliwo spływa spowrotem do obiegu?