Czy przerabial ktos temat sprowadzenia np z Rosji nowej yamahy zaburtowej 2t. Z pewnych powodów potrzebuje kupic taki silnik ale nie chce uzywanych, tylko nowy. Prośba o wskazówki
Pozdrawiam
Borys
Edited by Borysoo, 25 April 2020 - 21:06.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Posted 25 April 2020 - 21:06
Edited by Borysoo, 25 April 2020 - 21:06.
Posted 26 April 2020 - 01:32
Posted 26 April 2020 - 11:24
Posted 26 April 2020 - 11:46
Dzięki za odpowiedzi, napisałem na priv do 2 osob. Liczę, że sie odezwą.
Czy importer silnikow storm sprowadza także inne marki?
Posted 26 April 2020 - 12:11
Najpierw dowiedz się czy silnik ma świadectwo zgodności na unię europejską czyli Declaration of comformity . Bez tego papierka import na legalu nie jest możliwy .
Posted 26 April 2020 - 14:12
Dzięki za odpowiedzi, napisałem na priv do 2 osob. Liczę, że sie odezwą.
Czy importer silnikow storm sprowadza także inne marki?
Spróbuj z Ukrainy, pewnie łatwiej niż z Rosji.
Posted 26 April 2020 - 15:42
Posted 26 April 2020 - 21:55
Rozumiem kogoś kto z powodu ekonomii kupuje silnik 2t, jednak za cenę nowej yamahy 2t dałoby się pewnie kupić dobry silnik 4t o podobnej mocy.
Posted 26 April 2020 - 22:21
Posted 26 April 2020 - 22:49
Posted 26 April 2020 - 23:22
Rozumiem kogoś kto z powodu ekonomii kupuje silnik 2t, jednak za cenę nowej yamahy 2t dałoby się pewnie kupić dobry silnik 4t o podobnej mocy.
Posted 26 April 2020 - 23:46
Spróbuj z Ukrainy, pewnie łatwiej niż z Rosji.
Andrzeju nie ma znaczenia czy z Rosji czy z Ukrainy jeżeli chodzi o odprawę celną . Jest dokładnie taka sama .
Wiem ,bo zawodowo siedzę w tym temacie
Edited by sero1975, 26 April 2020 - 23:47.
Posted 27 April 2020 - 05:22
Posted 27 April 2020 - 11:11
Potrzebuje silnik 25hp, miedzy innymi z powodu wagi ale tez łatwiejszego utrzymania. Mam teraz tohatsu 18 i jest świetny ale jednak troche za słaby, ale tak czy inaczej lepiej sie zbiera od nowych konstrukcji 4t. Co do cen pomiedzy nowym 2t a 4t na rynnku wschodnim to jednak jest zasadnicza różnica.
A doliczyłeś do ceny w Rosji cło i vat czyli jakieś 30 procent wartości silnika ?
Posted 27 April 2020 - 12:05
Potrzebuje silnik 25hp, miedzy innymi z powodu wagi ale tez łatwiejszego utrzymania. Mam teraz tohatsu 18 i jest świetny ale jednak troche za słaby, ale tak czy inaczej lepiej sie zbiera od nowych konstrukcji 4t. Co do cen pomiedzy nowym 2t a 4t na rynnku wschodnim to jednak jest zasadnicza różnica.
Tu się kolego mylisz - nowa Yamaha F25 serii G na wtrysku pływa lepiej niż 2T i ma mocniejszy dół i lepiej sie zbiera, to samo Evinrude e-tec
Posted 27 April 2020 - 12:56
Posted 27 April 2020 - 13:28
Andrzeju nie ma znaczenia czy z Rosji czy z Ukrainy jeżeli chodzi o odprawę celną . Jest dokładnie taka sama .
Wiem ,bo zawodowo siedzę w tym temacie
Jest pewna różnica, więcej ludzi krąży pomiędzy Ukrainą a Polską. Generalnie granica bliżej a odprawy łatwiej można uniknąć.
Posted 27 April 2020 - 22:49
Nowe 2T kupuje się z powodu niższej wagi
To trochę tak jakbym miał wybrać kobietę na żonę dla szczupłej sylwetki - pomijając na przykład że jest jędzą
To ja już wolałbym grubszą, byle by nie truła
Wiem bo widziałem, że dwutakt (stuningowany nowy Wicher) może kopcić niewiele, po nagrzaniu prawie nic, jednak nawet taki nowy i super konstrukcja, dymi więcej niż przeciętny 4t. Jeśli tylko trochę spadnie mu kompresja to już wzrasta ilość niedopalonego oleju. W 2t trudniej ustalić prędkość rozchodzenia się czoła płomienia, to znaczy zapobiegać spalaniu stukowemu, co kończy się mniejszym ciśnieniem sprężania, głośniejszą pracą i większym zużyciem paliwa.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users