Wyglada na to, że Evinrude nie będzie już rozwijał technologii silników dwusuwowych.
https://brp-world.co...detail=&id=1400
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Posted 03 June 2020 - 21:13
Wyglada na to, że Evinrude nie będzie już rozwijał technologii silników dwusuwowych.
https://brp-world.co...detail=&id=1400
Posted 03 June 2020 - 21:58
Korona-kryzys?
Posted 03 June 2020 - 23:11
Posted 04 June 2020 - 05:41
Posted 04 June 2020 - 15:39
Sądzę, że raczej to po prostu nie szło. Jakby szło, to by nie zamykali. Ciężko przekonać ludzi do zakupu 2T w cenie i masie 4T, a dodatkowo z rozwiązaniami, których nie ogarnia 99% przeciętnych warsztatów marine, czyli drogim i kłopotliwym serwisem. W zamian dostajemy lepszy start z dołu, ale deko niższą kulturę pracy. Technologicznie e-tec jest perełką 2T, ale cała reszta leży.
Posted 04 June 2020 - 21:45
Posted 05 June 2020 - 02:57
Posted 05 June 2020 - 08:38
Ale E-Tec chba akurat spełniał normy EPA/UE w tej kwestii. Chyba, że jakieś inne zakazy weszły. To by tłumaczyło kompletne dobicie.
Posted 05 June 2020 - 15:17
Posted 08 June 2020 - 01:31
Edited by Bolesław, 08 June 2020 - 01:33.
Posted 08 June 2020 - 06:33
Zwykłą yamahę w 2T niejeden by jeszcze kupił. Sam sprzedałem v-maxa 9.9 za dziką kasę rok temu, i ludzie się bili.
Bo to białe kruki. Ja szukałem rok i się poddałem. Najbliższe ciekawe egzemplarze były w Finlandii...