Jump to content

  •      Sign In   
  • Create Account

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Photo

Montaż po naprawie silnika elektrycznego


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 OFFLINE   Robert Dorado

Robert Dorado

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 707 posts
  • LokalizacjaSwarzędz
  • Imię:Robert
  • Nazwisko:"kazik"

Posted 23 June 2020 - 09:42

W skutek nie przewidzianych zdarzeń musiałem prostować wałek silnika (swoją drogą pan który to robił stwierdził że to jest z masła) Teraz będę go składał czyli uszczelki na kapslach i przejście wirnika, mam pytanie czy smarować to jakimś siuwaksem czy nie, jeżeli tak to jakim?



#2 ONLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,953 posts
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Posted 23 June 2020 - 10:50

Teoretycznie nie ma takiej potrzeby przy wymianie uszczelniaczy i uszczelek na nowe. Na wszelki wypadek zawsze można dodać smar wodoodporny. Nie zaszkodzi a może pomóc.



#3 OFFLINE   Robert Dorado

Robert Dorado

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 707 posts
  • LokalizacjaSwarzędz
  • Imię:Robert
  • Nazwisko:"kazik"

Posted 23 June 2020 - 11:36

Silnik ma rok a ja nie mam nowych uszczelek



#4 ONLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,953 posts
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Posted 23 June 2020 - 12:56

No to daj smar wodoodporny pomiędzy uszczelniacze i gdzie tam się go da dołożyć, nawet pod uszczelki. Nie musi go być dużo pod uszczelkami bo i tak wyjdzie w trakcie ściągania śrubami.



#5 OFFLINE   Matteoo

Matteoo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 633 posts
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Robert

Posted 24 June 2020 - 19:49

Największą pracę, demontaż, wykonałeś i teraz chcesz użyć starych uszczelek? Jedyne brak dostępnych nowych tłumaczy takie zachowanie. Uszczelka to koszt paru złotych, a dodatkowe formy smarów uszczelniających stosuj wtedy gdy obudowa jest wytarta lub nierówna. Takie postępowanie niesie więcej strat niż zysków to jak wymienić rozrząd i założyć stary pasek.

#6 OFFLINE   Matteoo

Matteoo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 633 posts
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Robert

Posted 24 June 2020 - 19:55

Swoją drogą, który wałek prostowałeś? Gdzie w elektryku jest wałek? Co to za model?

#7 OFFLINE   Robert Dorado

Robert Dorado

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 707 posts
  • LokalizacjaSwarzędz
  • Imię:Robert
  • Nazwisko:"kazik"

Posted 24 June 2020 - 20:45

A śruba na czym jest osadzona?



#8 OFFLINE   Matteoo

Matteoo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 633 posts
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Robert

Posted 24 June 2020 - 20:54

Na wale wirnika, no to nieźle musiałeś tym przypieprzyć żeby ten wał zginąć. Tu więc nie oszczędzaj przy takiej awarii moim zdaniem te uszczelniacze są natychmiast do wymiany. To było moje podchwytliwe pytanie, czasem ludzie rozbierają cały silnik, zeby wyprostować rurę prowadzącą.

#9 OFFLINE   Robert Dorado

Robert Dorado

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 707 posts
  • LokalizacjaSwarzędz
  • Imię:Robert
  • Nazwisko:"kazik"

Posted 25 June 2020 - 07:10

Wcale nie , materiał jest taki że "wyprostowałem" na szybko nad wodą w rękach. Po tej szybkiej naprawie było bicie 0,3mm i pływałem jeszcze trzy dni. Już się zastanawiam czy nie kupić całego wirnika na zapas... skoro to z masła



#10 OFFLINE   Matteoo

Matteoo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 633 posts
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Robert

Posted 25 June 2020 - 16:30

To uprzedz kolegów co to za marka

#11 ONLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,953 posts
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Posted 25 June 2020 - 19:41

Każda tak ma.