Michał vs Woźniak 410
#1 OFFLINE
Posted 06 May 2009 - 18:27
Pozdrawiam
#2 OFFLINE
Posted 07 May 2009 - 15:51
#3 OFFLINE
Posted 07 May 2009 - 15:53
#4 OFFLINE
Posted 07 May 2009 - 16:16
Wg moich przekonan zbudowanych na zajeciach praktycznych jedna porzadna skorupa jest pewniejsza niz dwie cienkie z pianka w srodku.
Gumo
#5 OFFLINE
Posted 07 May 2009 - 18:04
#6 OFFLINE
Posted 07 May 2009 - 18:36
#7 OFFLINE
Posted 07 May 2009 - 18:37
#8 OFFLINE
Posted 07 May 2009 - 18:41
A w jakiej są cenie te łodzie i gdzie je można kupić
Michał, jest produkowany w Twoich stronach pod Gdanskiem a Woźniak, to Słupca pod Poznaniem.
#9 OFFLINE
Posted 07 May 2009 - 18:46
#10 OFFLINE
Posted 08 May 2009 - 07:28
http://www.aquas.pl/milex.html
Czy Woźniak napewno jest pod krótką stopę , może ktoś potwierdzić?
#11 OFFLINE
Posted 08 May 2009 - 08:20
Woźniak na pewno jest pod krótką stopę. Nie kupuj Woźniaka z tzw. przejściem burtowym, tylko z pełnym siedzeniem i bakistą. To bardzo ważne. Przy pełnym ślizgu na dużej fali przejście burtowe tłucze niesamowicie jak nikt tam nie siedzi. Podepnij do tego 15KM. 10KM jest trochę za słabo.
Pozdrawiam,
Ireneusz Matuszewski
#12 OFFLINE
Posted 08 May 2009 - 08:37
Witam,
Woźniak na pewno jest pod krótką stopę. Nie kupuj Woźniaka z tzw. przejściem burtowym, tylko z pełnym siedzeniem i bakistą. To bardzo ważne. Przy pełnym ślizgu na dużej fali przejście burtowe tłucze niesamowicie jak nikt tam nie siedzi. Podepnij do tego 15KM. 10KM jest trochę za słabo.
Pozdrawiam,
Ireneusz Matuszewski
Dziękuje za info Panie Ireneuszu.
A jak z dzielnością tej jednostki ,jak sobie radzi na ZZ?
Na słowackiej zaporówce śmigaliśmy podobną łodzią, było szybko przy 15KM ,ale przy większej fali robiło się niewesoło
Attached Files
#13 OFFLINE
Posted 09 May 2009 - 20:13
#14 OFFLINE
Posted 10 May 2009 - 11:01
Od ilu km. potrzebny jest patent sternika i jaki silnik z drugiej ręki byście polecili.
10KW-13,6KM
Nie skupiałbym sie na marce ,ale na tym by kupic silnik od pierwszego własciciela z ksiazka serwisowa.
#15 OFFLINE
Posted 11 May 2009 - 10:12
Nie ma problemu z dużą falą gdy płynie się pod wiatr. Trzeba uważać na fale boczne, szczególnie te z dużych łodzi. Trzeba po prostu nieco zwolnić.
Pozdrawiam,
Ireneusz Matuszewski
#16 OFFLINE
Posted 11 May 2009 - 19:46
#17 OFFLINE
Posted 18 May 2009 - 20:01
Przydałoby się też zdjęcie łódki pod silnikiem. Jakiś test? Czasopisma wędkarskie wciskają nam mnóstwo różnych kitów, może zadaliby sobie trud zaprezentowania łódek?
- Biesan likes this
#18 OFFLINE
Posted 20 May 2009 - 20:34
Do niedawna moim faworytem było to cuś-http://www.sportyacht.com.pl/strona,style_410,37,0,30.ht ml
Podobno jest do bani, tylko z jakiego powodu?
Kilka osób ją odradzało, tylko dla czego-niestety nie wiem.
Za wszystkie info będę wdzięczny
#19 OFFLINE
Posted 20 May 2009 - 22:29
#20 OFFLINE
Posted 30 May 2022 - 14:02
Odświeżę wątek, czy te łodzie są jeszcze produkowane ?