Jump to content

  •      Sign In   
  • Create Account

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Photo

Pomoc w przeróbce dużego woblera .


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15,598 posts
  • LokalizacjaWarszawa

Posted 25 November 2015 - 21:08

Dostałem kiedyś dużego wobka do trolla. Wykonany z drewna. 130 g. 

Łamany na jednym przegubie. Paskudny gruby popisany ster.

Chciałbym aby ktoś przywrócił go do życia. Ma trolować na głębokości max. 4-5 metrów.

Dwie opcje - albo wstawienie dwóch przegubów albo połączenie wobka w całość. Optuję za tym drugim. A jeśli się nie da go zmusic do poprawnej  pracy to ster usunę i na ścianie powieszę. Ma coś w sobie.

Podejmie się ktoś ?. Rozliczenie w przynętach ewentualnie.

 

 

Attached File  PB252672.JPG   49.3KB   8 downloads

Attached File  PB252673.JPG   47.54KB   7 downloads

Attached File  PB252674.JPG   45.23KB   6 downloads

Attached File  PB252675.JPG   50.54KB   6 downloads

 

 



#2 OFFLINE   badtobone

badtobone

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 456 posts
  • LokalizacjaPieniny
  • Imię:Grzegorz
  • Nazwisko:S

Posted 25 November 2015 - 22:00

mysle ze w tych samych pieniadzach wyjdzie zamowienie podobnego. Robilem swego czasu takie duze pajki i twierdze ze latwiej by mi bylo zrobic od podstaw nizeli tego naprawiac. No chyba ze masz do tej konkretnej przynety sentyment:-)



#3 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15,598 posts
  • LokalizacjaWarszawa

Posted 25 November 2015 - 22:02

A dlaczego sklejenie i zalakierowanie wyjdzie drożej niż wystruganie od podstaw?



#4 OFFLINE   TomaszN.

TomaszN.

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 116 posts
  • Imię:Tomasz

Posted 25 November 2015 - 22:03

Jak masz poliwęglan na ster  to mogę go przywrócić do świata żywych.



#5 OFFLINE   badtobone

badtobone

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 456 posts
  • LokalizacjaPieniny
  • Imię:Grzegorz
  • Nazwisko:S

Posted 25 November 2015 - 22:09

A dlaczego sklejenie i zalakierowanie wyjdzie drożej niż wystruganie od podstaw?

jezeli chcesz wkrety to wyjdzie taniej, stelaz przez calosc - drozej, do tego wysylka w obie strony. suma sumarum troszke wychodzi



#6 ONLINE   Popej

Popej

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,177 posts
  • LokalizacjaGorzow Wlkp./Białystok
  • Imię:Bartosz
  • Nazwisko:Szczupak to jest król wód

Posted 25 November 2015 - 23:15

Jeśli chcesz go połączyć to mogę Ci to zrobić za lecha Free ;) tyle co na zwrot paczki. Co do cięcia i dzielenia to się nie pisze. Szkoda czasu 



#7 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15,598 posts
  • LokalizacjaWarszawa

Posted 25 November 2015 - 23:20

jezeli chcesz wkrety to wyjdzie taniej, stelaz przez calosc - drozej, do tego wysylka w obie strony. suma sumarum troszke wychodzi

 

 

Jeśli chcesz go połączyć to mogę Ci to zrobić za lecha Free ;) tyle co na zwrot paczki. Co do cięcia i dzielenia to się nie pisze. Szkoda czasu 

Dzięki Panowie za pomoc. Przemyślę chwilę temat.



#8 OFFLINE   Tomek88

Tomek88

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3,209 posts
  • LokalizacjaGrójec
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Zienkiewicz

Posted 26 November 2015 - 05:26

Nawiercić wystarczy w środku przekroju korpusu dziurki w obu elementach, i skręcić to obustronnie na porządną śrubę z szerokim kołnierzem gwintowym uprzednio odcinając główkę i podlewając całą operację żywicą epo, mogę Ci dać końcówkę żywicy.

Trzymać będzie jakby przybił deską tylko minusem jest dodatkowe obciążenie. przypiłowanie steru pilnikiem to namniejszy problem, wzorów tyle, że głowa boli ;)

Coś na styl f-mag'a można by poczynić, szerzej zdaje mi się by chodził i tak, bo cofnięty jest bardziej w korpusie.

 

Jeśli wobler pływa to można zrobić na ową śrubę, jeśli tonie to lepiej ciąć i stelaż a tu już trzeba fachmana.