Gdyby kogo艣 interesowa艂o co robi z silnikiem nierozs膮dne do艂o偶enie innych 艣rub ni偶 zamontowa艂 producent, to ni偶ej n a fotkach i w opisie wida膰.
Czy jestem zwolennikiem takiego tunningu? Raczej nie. Nie podchodzi艂bym do tego nawet jako pr贸ba lub gdybym mia艂 ju偶 takow膮 zamontowa膰, to na pewno nie p艂ywa艂bym na niej na max. Pob贸r pr膮du jest tak du偶y 偶e topi najs艂absze podzespo艂u uk艂adu.
Minnkota Extreme 55Lbs z Miximizerem. Poprzednik 贸wczesnej MK Traxxis.
Kolega oczywi艣cie za艂o偶y艂 Kipaw臋 bo pisz膮cy g艂upoty reklamodawcy nie ponosz膮 skutk贸w tego co stanie si臋 p贸藕niej z silnikiem i pisz膮 bzdury gdzie to nie mo偶na j膮 zastosowa膰. G艂upi ludzie 艂ykaj膮 to niestety jak ma艂py kit bez konsultacji ze znaj膮cymi temat lub my艣l膮cymi logicznie!
Kr贸tko w temacie bo brak czasu.
Poda艂 mi ten silnik i kaza艂 sprawdzi膰 szczotki bo "kr臋ci tylko do ty艂u ale jak si臋 postuka to czasami i Forward wskoczy".
Przegl膮dn膮艂em z grubsza Maximizer i nie zauwa偶y艂em nic poz tym 偶e do ty艂u idzie, w prz贸d ni chu, chu. Dziwne aby by艂y to szczotki bo nie kr臋ci艂 by w ani jedn膮, ani w drug膮. Silnik do艂em przegl膮dn膮艂em, wyczy艣ci艂em, przedmucha艂em. Szczotki min 75% wi臋c to nie ich wina. Ale dobrze bo uszczelniacze by艂y ju偶 w krytycznym stanie i grozi艂o by to spaleniem silnika podobnie jak ju偶 to zrobi艂 z Torqeedo. Tak niestety ludzie dbaj膮 o przegl膮dy i swoje zabawki kt贸re s膮 katowane do zjeb******.a. Wymieni臋 wi臋c i uszczelniacze i nowe oringi na 艣rubach i obudowie.
Niestety na fotkach wida膰 偶e mia艂em racj臋 i brak obrot贸w "do przodu" to wina Maxi. Dok艂adnie na pokr臋tle jeden ze styk贸w jest wypalony i stopiony nie w艂膮czaj膮c obwodu (zaznaczony jako "Z"-zepsuty w czerwonej kratce. Dobry "D- w艂膮czaj膮cy obw贸d "Revers" jest zaznaczony na bia艂o.
Tak to ko艅czy si臋 bezmy艣lny tunning silnik贸w. Podobne sytuacje mo偶ecie mie膰 w swoich MK Traxxis z niedzia艂aj膮cymi Maximizerami.
No nic, trzeba ten w艂膮cznik dorobi膰 lub wymieni膰 na inny.
Pozdrawiam.
A.P.
____________________