Serwis silników- Podlaskie
#1 OFFLINE
Posted 22 December 2016 - 05:53
#2 OFFLINE
Posted 22 December 2016 - 12:07
ul. Wojska Polskiego 29
ul. Rajgrodzka 98
Orzechowa 42
fax: (0-85) 66 43 066
e-mail: motocykle@autokras.suzuki.pl
www.autokras.suzuki.pl
#3 OFFLINE
Posted 25 December 2016 - 12:06
#4 OFFLINE
Posted 25 December 2016 - 12:46
#5 OFFLINE
Posted 25 December 2016 - 12:52
#6 OFFLINE
Posted 25 December 2016 - 12:55
#7 OFFLINE
Posted 25 December 2016 - 13:10
#8 OFFLINE
Posted 25 December 2016 - 13:16
#9 OFFLINE
Posted 27 December 2016 - 22:12
To akurat może nie zależeć od mocy silnika a od zużycia śruby .Sam tak miałem tyle że przy pontonie . https://www.maritime...les/pdf/1001401 z tego wynika że silnik jest sprawny
Edited by roberto77, 27 December 2016 - 22:25.
#10 OFFLINE
Posted 27 December 2016 - 22:14
#11 OFFLINE
Posted 27 December 2016 - 22:19
Attached Files
#12 OFFLINE
Posted 28 December 2016 - 13:00
Przy okazji: ciekawe skąd Panowie z serwisu motocykli wytrzasnęli to 11 ???
#13 OFFLINE
Posted 28 December 2016 - 14:35
#14 OFFLINE
Posted 28 December 2016 - 14:52
Masz podaną specyfikację wyżej w linku . To wszystko zależy w jakich jednostkach się mierzy .Śruba na moc wpływu nie ma ale na szybkość pływania łodzią już tak . Po prostu zużyta śruba powoduje że silnik wchodzi na obroty ale łódka płynie wolniej . Coś jak w samochodzie zamiast na 5 biegu wrzuć 3 i jedż ,tak samo ze śrubą słabo pcha łódkę . Ja w hondzie 5 km miałem tak że jak śruba się przycieła po piachu jak nawet w ślizg wszedłem to już przy 3/4 gazu silnik odcinał zapłon bo przekraczał obroty maksymalne a ślizg był ledwie na granicy . Każda śruba fabrycznie montowana jest dobrana tak że niewielkie jej zużycie powoduje że silnik będzie pływał wolniej .Ja kupiłem śrubę z większym skokiem i nawet jak po piachu ją trochę przytrę to dalej śruba ma jeszcze tj zapas . Czy silnik osiąga swoje obroty ? Tak po prostu na ucho nawet można ocenić .Jeśli silnik bez problemu reaguje na gaz i wkręca się na obroty to chyba nie jest to wina silnika a prędzej śruby . Pamiętaj że końce łopatek śruby mają największy wpływ bo zataczają największy krąg w wodzie .Wiesz chyba co to jest skok śruby . Tak czy inaczej jeśli silnik nie był dawno w serwisie warto by ktoś mający pojęcie go przejrzał .Wymiana oleju to nie wszystko ,może być potrzebna regulacja np zaworów ,sprawdzenie innych mechanizmów np dekompresatora o ile silnik go ma ,termostatu ,czyszczenia gażnika .Najlepiej powiedzieć o co nam chodzi co zauważyliśmy .Możesz zadzwonić do serwisu i ściemnić że kupujesz i silnik ma 8 atm przez co nie wiesz czy warto i ile powinien mieć . Na czym pływasz po rzece ? Ponton ,łódka z drewna ,z laminatu , jak duża ,napisz coś więcej .
Edited by roberto77, 28 December 2016 - 15:34.
#15 OFFLINE
Posted 28 December 2016 - 14:58
#16 OFFLINE
Posted 28 December 2016 - 20:29
Już pisałem że jeśli silnik od nowości przez 10 lat serwisu nie widział to może lepiej dla silnika go zawieżć niech sprawdzą go . Wszystko zależy na czym pływasz ,czy to łódka czy ponton jaka wielkość orientacyjnie waga . Dopiero wiedząc takie rzeczy można dobierać śrubę . Jaką masz tą obecną i czy jest to śruba oryginalna od nowości .Na śrubie powinno być oznaczenie . Jeśli silnik ma dekompresator to nie jest to proste aby prawidłowo zmierzyć kompresję .Podane w linku dane też chyba uwzględniają pomiar z dekompresją ,nie jestem za dobry z angielskiego .
Edited by roberto77, 28 December 2016 - 20:38.
#17 OFFLINE
Posted 28 December 2016 - 21:16
Edited by pch2005, 28 December 2016 - 21:18.
#18 OFFLINE
Posted 29 December 2016 - 10:10
To ja bym brał śrubę o największym skoku czyli chyba 7 cali skok . Łódka wchodziła w ślizg czy tylko w wyporze pływała ?
Edited by roberto77, 29 December 2016 - 10:11.
#19 OFFLINE
Posted 29 December 2016 - 10:39
#20 OFFLINE
Posted 29 December 2016 - 11:25
To dość lekka łódka więc śruba o największym skoku powinna być dobra .Nawet jak z czasem przytnie się o piach to i tak ma zapas .Jak da się śrubę o mniejszym skoku to silnik wyje a płynie wolno . Pytanie czy naprawdę silnik stracił moc czy tylko wolniej płynie przez zużytą śrubę . Jak da się śrubę o dużym skoku a silnik faktycznie moc stracił to może być tylko gorzej . W każdym razie od czegoś trzeba zacząć .