Edited by Wojtasz, 22 February 2017 - 12:42.
Ładowanie z silnika yamaha 8 km
#1 OFFLINE
Posted 22 February 2017 - 12:42
#2 OFFLINE
Posted 22 February 2017 - 13:15
..z tego co pamiętam to tam nie ma regulatora - przewody do tego złącza wyprowadzone są bezpośrednio z cewki prądnicy - zobacz dokąd idą kabelki z gniazda lub powiedz jakiego są koloru (może jakaś fotka)..
#3 OFFLINE
Posted 22 February 2017 - 14:24
http://allegro.pl/us...6709462423.html
IMG_20170210_190006.jpg 78.01KB 21 downloads
Edited by crizz100, 22 February 2017 - 14:29.
#4 OFFLINE
Posted 22 February 2017 - 14:47
#5 OFFLINE
Posted 22 February 2017 - 14:51
Alternator ma 80W czyli 6,6A na wyjściu. Ten silnik ma regulator także śmiało można ładować akumulatory o napięciu znamionowym 12V. Do ładowania komórki potrzeba gniazdo z przetwornica 12/5V .
http://allegro.pl/us...6709462423.html
IMG_20170210_190006.jpg
..oczywiście mogę się mylić ale myślę.............................................................po edycji (jednak sie myle szary sie zaczol od 95)
a do autora watka- wyslij @ to ci wrzucę "manuals do Yamahy 1984~2003r
Edited by lexi, 22 February 2017 - 14:55.
#6 OFFLINE
Posted 22 February 2017 - 14:51
Wysłano z MI 5 przy użyciu Tapatalka
#7 OFFLINE
Posted 22 February 2017 - 14:56
Uwierz mi że ten jest z 95 roku
Wysłano z MI 5 przy użyciu Tapatalka
własnie sprawdziłem - pamiec zawodzi starego
#8 OFFLINE
Posted 22 February 2017 - 15:59
Wtyczka praktycznie nieosiągalna (szukałem ,dzwoniłem ) koszt ok 400 ,-zł !!!
Ja dorobiłem gniazdo + wtyczkę - szukaj złącza WEIPU -koszt gniazdo + wtyczka - ok 25 zł
Edited by JACOB01, 22 February 2017 - 15:59.
#9 OFFLINE
Posted 23 February 2017 - 11:01
Czyli jesli jest regulator napięcia to ciagle jest te 6,6 A ?? Nie ważne jakie obroty ?
Żeby odpowiedzieć na to pytanie potrzebna by była charakterystyka tego generatora. Ale w uproszczeniu okolo 4-5A powinno sie dac wycisnac przy biegu jałowym z niego
#10 OFFLINE
Posted 23 February 2017 - 21:08
Edited by womaly23, 23 February 2017 - 21:09.
#11 OFFLINE
Posted 11 May 2019 - 19:28
IMG_20190511_165727 (4).jpg 62.46KB 13 downloads IMG_20190511_165410.jpg 61.33KB 11 downloads
witam panowie.jeśli ktoś wie co tu zmienić by ładować akumulator to proszę o pomoc.tak wygląda podłoączenie w oryginale.można podłączyć żarówkę ale przy podłączeniu aku robi się zwarcie.na zdjęciach widać przewody z silnika idą bezpośrednio na wtyczkę a regulator jest tylko dopięty.zostaje jeszcze wolny przewód czerwony regulatora.masa czarny jest zmasowana.
#12 OFFLINE
Posted 11 May 2019 - 19:40
To podlaczenie widzę już któryś raz z kolei, oni chyba wtedy zbroili silnik z ładowaniem, które niestety nie ma prawa działać, jak się chciało działające to się doplacalo pewnie ze 200 zł i i i prsepinali kabelki i taaaadaaaam
Edited by womaly23, 11 May 2019 - 19:48.
#13 OFFLINE
Posted 12 May 2019 - 12:25
#14 OFFLINE
Posted 12 May 2019 - 15:40
Edited by busz231, 12 May 2019 - 15:41.
#15 OFFLINE
Posted 12 May 2019 - 17:12
#16 OFFLINE
Posted 12 May 2019 - 21:28
tam są cewki bezmasowe ? to i regulator powinien być zastosowany taki a nie inny .
Podepnę się pod temat - jaki regulator zastosować konkretnie ? pewnie od jakiegoś kitajskiego skutera czy kłada w którym montowane są podobne prądnice tylko czy ktoś już coś takiego montował , adaptował ?
#17 OFFLINE
Posted 12 May 2019 - 22:05
Tak chińczyka śmiało można podłączyć.
Edited by womaly23, 12 May 2019 - 22:07.
#18 OFFLINE
Posted 14 May 2019 - 14:44
#19 OFFLINE
Posted 14 May 2019 - 17:34
#20 OFFLINE
Posted 15 May 2019 - 08:12