Problem z 艂adowaniem akumulatora
#1 OFFLINE
Napisano 05 wrzesie艅 2017 - 18:27
Witam.
Ostatnio wyposa偶y艂em si臋 w nowy akumulator do 艂贸dki. P艂ywam teraz po Mazurach i l膮dowa艂em akumulator raz i by艂o Ok. A teraz 艂adowarka wariuje tak jak na filmie https://youtu.be/P2x6wlrBMzw
Czy kto艣 mo偶e spotka艂 si臋 z podobnym problemem bo nie wiem co jest nie tak. Ca艂y czas w k贸艂ko tak jakby si臋 resetowa艂a, albo niepotrzebnie panikuje bo mo偶e tak ma by膰.
Dzi臋ki za wszelk膮 pomoc i pozdrawiam
Wys艂ane z iPhone za pomoc膮 Tapatalk
#2 OFFLINE
Napisano 05 wrzesie艅 2017 - 19:38
Ultipower to 艂adowarka impulsowa, by膰 mo偶e po osi膮gni臋ciu pe艂nego na艂adowania przechodzi w tryb podtrzymania. Zadzwo艅 do serwisu i zapytaj, dla pewno艣ci.
Mia艂em t膮 艂adowark臋 ale mi przesta艂a si臋 wy艂膮cza膰 po osi膮gni臋ciu pe艂nego na艂adowania i wymienili mi bezp艂atnie na Schumachera SCI10a.
#3 OFFLINE
Napisano 05 wrzesie艅 2017 - 19:43
Wys艂ane z iPhone za pomoc膮 Tapatalk
#4 OFFLINE
Napisano 06 wrzesie艅 2017 - 01:43
To wygl膮da na problem z 艂adowark膮 a nie z akumulatorem. By膰 mo偶e jaki艣 zimny lut, p臋kni臋cie 艣cie偶ki, przerwany/nad艂amany kabel np. przy krokodylku, itp. Ona pewnie uznaje, 偶e akumulator jest na艂adowany po osi膮gni臋ciu napi臋cia 14,4-14,5V je艣li pob贸r pr膮du jest niski. Je艣li pr膮d p艂ynie bardzo ma艂y to podnosi momentalnie napi臋cie do tych maksymalnych 14,5V i uznaje, 偶e akumulator jest na艂adowany bo nadal bierze zbyt ma艂o pr膮du. I to mo偶e by膰 proste uszkodzenie wymagaj膮ce dos艂ownie dotkni臋cia lutownic膮 w odpowiednie miejsce lub skr贸cenia kabla o uszkodzony odcinek.
To oczywi艣cie hipoteza, ale na 99% obstawiam 艂adowark臋.
U偶ytkownik SzymonK edytowa艂 ten post 06 wrzesie艅 2017 - 01:55
#5 OFFLINE
Napisano 06 wrzesie艅 2017 - 08:29
Wys艂ane z iPhone za pomoc膮 Tapatalk
#6 OFFLINE
Napisano 03 czerwiec 2018 - 18:47
Podepn臋 si臋 pod istniej膮cy temat. Pojawi艂 si臋 u mnie taki oto problem.
艁adowarka Yato 8303 15A, podpinam aku sznajder/zap marine. Ustawiam parametry, pr膮d 艂adowania i rozpoczyna si臋 艂adowanie. Ale nie ko艅czy, po 16h 艂adowarka ustawiona na 6A 艂aduje stopniowo obni偶aj膮c nat臋偶enie do okolic 1A i tak utrzymuje przez kilka godzin. Nie nast臋puje od艂膮czenie i nie za艣wieca si臋 kontrolka FULL, jak to mia艂o miejsce do tej pory. Po kilkunastu godzinach gdzie ju偶 na pewno akumulator by艂by na艂adowany (tym bardziej 偶e podpi膮艂em go po 3 tygodniach od ostatniego 艂adowania, a nie by艂 u偶ywany). Kontrolka FULL zapala si臋 dopiero gdy podczas 艂adowania wcisn臋 Baterry Voltage. Momentalnie przerywa 艂adowanie, pokazuje napi臋cie lekko powy偶ej 14v i za艣wieca si臋 kontrolka FULL. Gdybym tego nie zrobi艂 to cholera wie ile jeszcze by 艂adowa艂. Pomy艣la艂em w pierwszej kolejno艣ci 偶e zap to zap, pewnie zdech艂. Ale mam awaryjny akumulator wyj臋ty z volvo xc90 (wci膮偶 sprawny) i podczas 艂adowania jest dok艂adnie to samo. Dawniej roz艂adowany akumulator po p艂ywaniu by艂 nabity w 6h, dzi艣 oko艂o 16h i ci膮gle trwa 艂adowanie.
Czy偶by Yato kaput? Szkoda by by艂o bo nowy prostownik zamierza艂em kupi膰 dopiero przy przej艣ciu na Li-po
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0
0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych