Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Krokus - zarty z klientów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Kuba

Kuba

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2421 postów

Napisano 14 wrzesień 2006 - 09:31

Jesli ktos zamierza kupic cos w firmie Krokus w likwidacji, to - o ile liczy na dostawe w okolicach dwóch tygodni - niech szuka gdzie indziej :angry:
Zamowilem przez net 29.08 (!!!) 4 woblery Nils Master, zaplacilem mtransferem 130zl, dostalem potwierdzenie, ale bez okreslenia czasu dostawy, zatem napisalem uprzejmie, czy do 14.09 paczka dojdzie. Cisza. Napisalem ponaglenie - odezwal sie szefu w te slowa, ze przy skladaniu zamówienia wyswietlil sie czas dostawy i ze byl on duzo dluzszy. Poprosilem o zwrot kasy.
Przyklad ten pokazuje, ze wyprzedaz liwidacyjna nie jest zadna wyprzedaza likwidacyjna, a sprytnym chwytem marketingowym, a towar sie skads sciaga pod zamówienie.
Istnieje równiez mozliwosc (bardzo malo prawdopodobna), ze towar maja w skladzie celnym i go latami odprawiaja...
Kiedys kupowalem w Krokusie, ale od jakiegos czasu zszedl kompletnie na psy, to nie jest pierwsza wpadka, jaka tam mialem. Na szczescie jest konkurencja - tam pozamawialem pózniej, a dostalem wczesniej. Invadery to nawet namalowali specjalnie w starym kolorze, fiu, fiu :huh:

#2 OFFLINE   Mateusz Baran

Mateusz Baran

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2557 postów
  • LokalizacjaBrussels

Napisano 14 wrzesień 2006 - 09:40

Nie wiem od czego to zależy, ale ja na tej samej (jak sądzę)wyprzedaży zamówiłem kijek i miałem go po dwóch dniach.
Ja nie mogę mieć uwag.

#3 OFFLINE   shad

shad

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 183 postów
  • LokalizacjaOlsztyn

Napisano 14 wrzesień 2006 - 10:14

Tez zamowilem u nich kijek i doszedl,ale po 5-ciu dniach roboczych, po czesci z winy kuriera. :unsure:


#4 OFFLINE   Kuba

Kuba

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2421 postów

Napisano 14 wrzesień 2006 - 10:17

Czyli to jest tak, ze maja czesc towaru, a czesc udaja ze maja. Najgorsze, ze oba sa jako wyprzedawane i trudno jest sie polapac który jest, a którego nie ma.

#5 OFFLINE   zbik

zbik

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 14 wrzesień 2006 - 12:39

Szanowny Kubo!

Ilość bzdur, które wypisałeś jest na tyle duża, że muszę zabrać głos:

1. Nic mi nie wiadomo o tym by firma Krokus była w likwidacji!!!
Wiadomo mi tylko o tym, że działalność handlowo-wękarska tej firmy jest przenoszona do firmy Żbik.

2. Wyprzedaż jest prowadzona na określonych zasadach. Dość łatwo o nich przeczytać na stronie dotyczącej tej wyprzedaży http://www.fishing.p...ml/magazyn.html Stoi tam JASNO napisane jaki jest tryb składania takiego zamówienia tj. że po jego otrzymaniu wstępnie potwierdzimy aktualną dostępność towarów i że składamy je E-mailem lub fax-em.

3. Złożyłeś zamówienie poprzez strony sklepu - czyli NIE w firmie Krokus lecz w firmie Żbik. Złożyłeś je zatem według NORMALNYCH zasad obowiązujących w sklepie tj. w trakcie zakupu zostałeś poinformowany o dostępności danego towaru i spodziewanym czasie dostawy. Podaczas dodawania KAŻDEGO towaru do koszyka w sklepie, system CZYTELNIE INFORMUJE o dostępności danego towaru i spodziewanym czasie dostawy. Nie pisz zatem, że nie otrzymałeś takiej informacji.

4. Przelałeś pieniądze również NIE do tej firmy, która robi wyprzedaż!!! Sklep obsługiwany jest już bowiem od dość dawna przez firmę Żbik.

NIE dziw się zatem, że przy TEJ ilości zamieszania, które udało Ci się uczynić coś jest nie tak, jak Ci się marzy.

PS. O ile jestem dobrze poinformowany zwrot pieniędzy od firmy Żbik otrzymasz w najbliższym czasie.

W imieniu Krokus Sp. z o.o.
Dariusz Żbikowski

#6 OFFLINE   Gumofilc

Gumofilc

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6193 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 14 wrzesień 2006 - 19:13

Zamieszanie wprowadza wlasciciel sklepu, skoro nie bardzo wiadomo gdzie sie zamawia, w Krokusie czy w Żbiku...
Ale nie zamierzam sciemniac...
Jako, ze kilku bywalcow sklepu wypowiedzialo sie pozytywnie, zeby nie bylo za rozowo, dla przeciwwagi napisze swoje...

Ja cierpliwie czekam juz od 3 tygodni az blank i kilka drobiazgow do mnie dotrze z Łodzi (jakies 100km od W-wy).
Byc moze winna poczta ale tak w zasadzie nie powinno mnie to interesowac.
Skoro jest robiona wyprzedaz to towar powinien byc(zalegac) w magazynie i po zamowieniu znalezc sie bardzo szybko w reku klienta...
W moim przypadku tak sie nie stalo i po 3 tygodniach nie widac co sie z przesylka dzieje. Wyjezdzam teraz na 10dni, ciekawe czy ten okres wystarczy, zeby przesylka przejechala te 100km.... :wacko:
Gumo

#7 OFFLINE   Kuba

Kuba

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2421 postów

Napisano 15 wrzesień 2006 - 10:06

Zbiki do gardla skacza... :lol:
Mialem zrobic pewien eksperyment, ale nie zdazylem - zaraz wyjezdzam do Szweda. Proponuje zatem zeby ktos, komu sie bedzie chcialo, wszedl przez link wyprzedazowy na RO i spróbowal kupic wobler Nils Master Invincible. Jesli go kupi na tej wyprzedazy, a nie w sklepie, stawiam piwo a nawet dwa :mellow:
Kupic w cudzyslowiu - skasowac po przyjeciu zamówienia. B)

#8 OFFLINE   Gumofilc

Gumofilc

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6193 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 25 wrzesień 2006 - 18:14

ciekawe czy ten okres wystarczy, zeby przesylka przejechala te 100km....
Po powrocie spotkala mnie mila niespodzianka.. ...przyszla paczka z Krokusa.
Gumo