Czy przed wgraniem nowego softu trzeba zgrać Wszystkie punkty itp. ?
Nowy soft
#1 OFFLINE
Napisano 23 listopad 2017 - 18:43
#2 OFFLINE
Napisano 23 listopad 2017 - 19:53
Zawsze karta może zawieść więc proponuję zrobić aby później płaczu nie było.
#3 OFFLINE
Napisano 23 listopad 2017 - 19:59
Każdy producent zaleca takie postępowanie.
#4 OFFLINE
Napisano 23 listopad 2017 - 20:59
Pobrałem Soft ze strony Lowrance com najnowszą wersje 5.0 rozpakowałem i zapodałem do echa.
Po całej procedurze w ustawieniach znalazłem że jest soft 3.5.
Po połączeniu wi fi z siecią domową w ustawieniach znalazłem że najnowszy soft jest 5.0
O co chodzi z tym wszystkim.
Wcześniej był soft 1.5 a teraz pokazuje raz tak raz tak.
I teraz najlepsze soft pobrany w języku PL.
Użytkownik nurek28 edytował ten post 23 listopad 2017 - 21:00
#5 OFFLINE
Napisano 24 listopad 2017 - 09:37
Jak miałeś wcześniej język polski, to teraz każdy nowy soft będzie polski.
#6 OFFLINE
Napisano 24 listopad 2017 - 11:19
Dzięki.
#7 OFFLINE
Napisano 24 listopad 2017 - 22:45
Pobrałem nowy soft do swojego Simrada .
I zawiodłem się echo straciło język polski.
#8 OFFLINE
Napisano 25 listopad 2017 - 08:40
A jaką wersję firmware miałeś wcześniej ?
#9 OFFLINE
Napisano 25 listopad 2017 - 10:51
Niepamięam.
Ale temat z Językiem ogarnę po sezonie. Ale przynajmniej jest nowa funfcja Bottom Lock.
#10 OFFLINE
#11 OFFLINE
Napisano 17 luty 2018 - 17:25
#12 OFFLINE
Napisano 17 luty 2018 - 19:12
Nic nie wysyłać.
Poprosić swojego sprzedawce o kod językowy podając nr seryjny urządzenia i kod kilkunasto cyfrowy i sprzedawca otrzyma od Parkera kod który wpiszesz i odblokujesz sam język bez wysyłania i przewalaniach po sortowniach .
Powodzenia .
U mnie zeszło 24 godz. i wszystko nadal w j.PL
#13 OFFLINE
Napisano 17 luty 2018 - 19:30
#14 OFFLINE
Napisano 17 luty 2018 - 20:01
Nic nie wysyłać.
Poprosić swojego sprzedawce o kod językowy podając nr seryjny urządzenia i kod kilkunasto cyfrowy i sprzedawca otrzyma od Parkera kod który wpiszesz i odblokujesz sam język bez wysyłania i przewalaniach po sortowniach .
Powodzenia .
U mnie zeszło 24 godz. i wszystko nadal w j.PL
Przecież napisałem nie wysyłać. Ja to przerabiałem pod koniec zeszłego roku.
#15 ONLINE
Napisano 18 luty 2018 - 10:07
O Czym Wy piszecie Panowie ? Przecież sprzęt zakupiony w pl od wersji softy dla hds 3.0 i Ti bodajże 2.0 normalnie się aktualizuje w domu i zaden jezyk nie znika. Chyba ze kupowaliscie sprzez.bez języka pl to tak. Sam aktualizowalem od wersji 3.0 i języka nie straciłem.. .
#16 OFFLINE
Napisano 18 luty 2018 - 13:56
U mnie tak było i nakładkę językową wygrał
Parker za darmo.
#17 ONLINE
Napisano 18 luty 2018 - 14:16
Zacznijmy od tego ,O jakim echo piszesz ? Lowrance hds gen 3. Hds carbon . Lowrance Ti od softu jak pisalem powyzej nie traca jezyka. Aktualizowalem powyzsze i wiem o czym piszę. A jak nie wierzysz to w dziale o TI nawet kolega Ptycho fotki dawał. Sam posiadalem w/w sprzęt i aktualiozwalem. Jeśli masz na myśli model hdi to jak najbardziej język stracisz
Użytkownik siarq edytował ten post 18 luty 2018 - 14:39
#18 OFFLINE
Napisano 18 luty 2018 - 15:27
#19 ONLINE
Napisano 18 luty 2018 - 16:47
No i wszystko jasne
#20 OFFLINE
Napisano 18 luty 2018 - 18:07
U siebie w Simradzie evo 2 kupionego w Pl j.pl zniknął.
I dalej ciemno😉
Użytkownik nurek28 edytował ten post 18 luty 2018 - 18:09