A powiedzcie, czy przydaje się podstawa do montażu silnika? Czy trzeba go zdejmować podczas transportu?
MotorGuide Xi3 / Xi5
#61 OFFLINE
Napisano 02 kwiecień 2018 - 19:37
#62 OFFLINE
Napisano 02 kwiecień 2018 - 21:07
Na stałe i przynajmniej nie obetną blokady żeby silnik zabrać.
- golenia lubi to
#63 OFFLINE
Napisano 03 kwiecień 2018 - 19:09
@Nurek a powiedz jako praktyk i użytkownik takiego silnika, sprawdza się w praktyce funkcja kotwicy tj czy dobrze "trzyma" w sensie punkt? Używasz częściej pilota, pedału nożnego czy naprzemiennie tego i tego? Pytam, bo jako ktoś kto nigdy nie miał do czynienia z takim silnikiem dobrze wiedzieć od kogoś kto używa i zna wszystkie + i -. I jak myślisz jeżeli zdarza się dosyć często dojeżdżać na łowiska żwirówkami, drogami leśnymi czy stałe zamocowanie silnika nie wpłynie negatywnie na mocowanie i sam silnik?
#64 OFFLINE
Napisano 03 kwiecień 2018 - 20:41
Funkcja kotwicy trzyma bardo dobrze do momentu gdy fala się załamuje i powstaje biała grzywa.
Używam i pilota i pedału . W pedale brak zapamiętanych tras. Poza tymi trasami i zadanym kursem ze stałą prędkością jest wszystko.
Sam się zastanawiam jak mogłem łowić bez takiego udogodnienia. Wcześniej miałem spaline i elektryka na rufie ale podczas dużej fali potrafiła woda wlać się do środka.
Bardzo dużo jeżdżę na ryby 2 lub 3 razy w tygodniu i we wszystkie święta od 1 maja do końca grudnia po 20 kilometrów lub więcej.
Drogę z asfaltu nad jezioro po polnych drogach i jak do tej pory nic się nie stało. Nic nie poluzowało .
Na czas dojazdu jak i podczas płynięcia po falach blokuję sztyce silnika do łodzi za pomocą rozciągającej się gumy w otulinie od plandek ciężarówki.
Dla teścia kupiłem minnkota power drive 2 i on nie zabezpiecza i też nic się nie dzieje.
Użytkownik nurek28 edytował ten post 03 kwiecień 2018 - 20:55
- mancio lubi to
#65 OFFLINE
Napisano 03 kwiecień 2018 - 21:31
Bardzo dużo jeżdżę na ryby 2 lub 3 razy w tygodniu i we wszystkie święta od 1 maja do końca grudnia po 20 kilometrów lub więcej.
Szczęściarz Z Ciebie. Ja póki co nie mam tak dobrze... Dzięki za wyczerpującą odpowiedź Nie ukrywam, że ta cena mnie bardzo kusi, wcześniej bym chyba na taki silnik prędko nie spojrzał... Właśnie chodzi o spinning i obławianie brzegu "kawałek po kawałku" bo trol to i tak spalina... Wkór... ciągłe wyciąganie kotwicy, nie ma problemu jak jest flauta, tylko, że wtedy zazwyczaj nie ma brań... Do tej pory łowiłem właśnie utrzymując się silnikiem na rufie obok spaliny ale to też dosyć uciążliwe jest... Myślę , że taki silnik byłby wyjściem idealnym.
Użytkownik mancio edytował ten post 03 kwiecień 2018 - 21:40
#66 OFFLINE
Napisano 03 kwiecień 2018 - 21:39
Użytkownik nurek28 edytował ten post 03 kwiecień 2018 - 21:47
#67 OFFLINE
Napisano 04 kwiecień 2018 - 05:40
Panie rozumiem. Świat bardak.
#68 OFFLINE
Napisano 10 maj 2018 - 18:27
W końcu mam i ja Xi3
Po długim szukaniu, po wykonaniu kilkudziesięciu telefonów udało się kupić w Polsce. Na Litwie nie wypaliło,a miałem zamówiony w dwóch sklepach
Różnice w porównaniu do poprzedniej wersji Xi5:
-śruba z trzema łopatkami
-trochę inny kształt obudowy
-po wciągnięciu silnika i zablokowaniu nie wyłącza się zasilanie, tzn.silnik można uruchomić w pozycji poziomej
-inaczej wprowadzone kable do obudowy, w szczególności kabel od GPS który potrafił się wyrwać( znam dwa przypadki kiedy silnik obrócił się za dużo razy i wyrwał kabel)
-bardzo lekko silnik opuszcza się, wciąga i blokuje
-pilot taki sam jak w Xi5
Wyskoczyłem dziś na chwilę w celu sprawdzenia na wodzie,zakotwiczyłem się ok.merta od bojki. Akurat nadeszła chmura burzowa ,zaczęło mocno wiać i falować. Silnik idealnie utrzymywał łódkę w pozycji.
Jest super
- SzymusS, mancio, Maciek. i 1 inna osoba lubią to
#69 OFFLINE
Napisano 10 maj 2018 - 19:26
A jaka masz łódź (dlugosc i szerokosc) i jakiej mocy silnik?W końcu mam i ja Xi3
Po długim szukaniu, po wykonaniu kilkudziesięciu telefonów udało się kupić w Polsce. Na Litwie nie wypaliło,a miałem zamówiony w dwóch sklepach
Różnice w porównaniu do poprzedniej wersji Xi5:
-śruba z trzema łopatkami
-trochę inny kształt obudowy
-po wciągnięciu silnika i zablokowaniu nie wyłącza się zasilanie, tzn.silnik można uruchomić w pozycji poziomej
-inaczej wprowadzone kable do obudowy, w szczególności kabel od GPS który potrafił się wyrwać( znam dwa przypadki kiedy silnik obrócił się za dużo razy i wyrwał kabel)
-bardzo lekko silnik opuszcza się, wciąga i blokuje
-pilot taki sam jak w Xi5
Wyskoczyłem dziś na chwilę w celu sprawdzenia na wodzie,zakotwiczyłem się ok.merta od bojki. Akurat nadeszła chmura burzowa ,zaczęło mocno wiać i falować. Silnik idealnie utrzymywał łódkę w pozycji.
Jest super
Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka
#70 OFFLINE
Napisano 10 maj 2018 - 19:39
A jaka masz łódź (dlugosc i szerokosc) i jakiej mocy silnik?
Semper 410 silnik 55 lbs
- SzymusS lubi to
#71 OFFLINE
Napisano 10 maj 2018 - 19:42
OK, dzięki!Semper 410 silnik 55 lbs
I mówisz ze 55lbs dawala rade
Dobrze to rokuje, bo rozwazam dziobowke do mojej skylli 370, i 55 lbs bardzo by mi pasowało (ze wzgledu na 12v)
Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik SzymusS edytował ten post 10 maj 2018 - 20:27
#72 OFFLINE
Napisano 10 maj 2018 - 21:03
Przemek, jeśli to nie tajemnica to ile dałeś?
I dla czego na Litwie nie wyszło?
- cabage lubi to
#73 OFFLINE
Napisano 10 maj 2018 - 21:23
Z tego co się orientuję dostępność motorguid-a nie jest niczym ograniczona w PL . Kwestia 3 tygodni i jest dostępny prawie każdy model.
#74 OFFLINE
Napisano 10 maj 2018 - 23:31
Przemek, jeśli to nie tajemnica to ile dałeś?
I dla czego na Litwie nie wyszło?
Ja dziś dostałem ofertę na Xi3 SNR GPS 54" 12V - 5800PLN. Jeśli komuś odpowiada ta cena to zapraszam na PW (nie mam żadnego prowitu od tego ani nie znam sprzedawcy).
Mariusz
#75 OFFLINE
Napisano 11 maj 2018 - 08:44
Dałem 5500. I na Litwie i w Polsce jest ten sam problem. Sklepy dostały dużo mniej silników,niż zamawiały, dosłownie po kilka sztuk. Nikt ze sprzedawców nie potrafił uzyskać dokładnej informacji ile dostanie silników, kiedy dostanie i czy w ogóle dostanie. Z Litwy do tej pory nie dostałem żadnych informacji. W Polsce pojawiły się we wtorek, w środę już je mieliśmy. Sklep z którego kupiłem dostał z Parkera 3 sztuki i już są sprzedane. Ogólnie sytuacja jest taka,że jest olbrzymie zainteresowanie tymi silnikami, tylko ich brakuje. Następna dostawa ma być pod koniec czerwca.Piszę o modelu Xi3 GPS 54" 12V , bo Xi5 to
chyba jest szybciej dostępny, ale i cena dużo wyższa
Jeszcze wczoraj silniki można było kupić w Semperze za 5800
- cabage lubi to
#76 OFFLINE
Napisano 11 maj 2018 - 09:17
Ja czekałem na silnik Xi5 żeby pojawił się w Parkerze tak długo, że nie wytrzymałem i kupiłem ze szwedzkiego sklepu.
Dostawa kurierem w niecały tydzień. Wstawiam link dla tych, którzy mają problem z dostępnością https://www.sportfis...rguide-xi5.html
- SzymusS i cabage lubią to
#77 OFFLINE
Napisano 11 maj 2018 - 10:39
Mnie się udało namierzyć Xi3-55FW 54" 12V SNR GPS za 6400 i mocno się zastanawiam nad zakupem
- golenia lubi to
#78 OFFLINE
Napisano 11 maj 2018 - 15:27
Ja też czekałem alee wytrzymałemJa czekałem na silnik Xi5 żeby pojawił się w Parkerze tak długo, że nie wytrzymałem i kupiłem ze szwedzkiego sklepu.
Dostawa kurierem w niecały tydzień. Wstawiam link dla tych, którzy mają problem z dostępnością https://www.sportfis...rguide-xi5.html
#79 OFFLINE
Napisano 11 maj 2018 - 23:29
Mnie się udało namierzyć Xi3-55FW 54" 12V SNR GPS za 6400 i mocno się zastanawiam nad zakupem
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
#80 OFFLINE
Napisano 15 maj 2018 - 23:43
Może kogoś zainteresuje - znalazlem w sieci taki sklep: https://rybi-ogon.pl...22_23_1138.html Ceny mocno ciekawe - co więcej sprzęt jest 'dostępny'.
Pozdrawiam,
Mariusz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych