Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Mike's Reel Repair


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   BazyL

BazyL

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5421 postów
  • ImiÄ™:Kamil

Napisano 09 grudzień 2011 - 13:19

ChciaÅ‚em siÄ™ z Wami podzielić, no chyba juÅź ... anegdotÄ… :D, sprawa mnie mocno wczoraj ubawiÅ‚a.
W maja 2009 zamÃÅ‚wiÅ‚em u Mike kilka części do koÅ‚owrotkÃÅ‚w, tak za okoÅ‚o 60$. Po miesiÄ…cu zamÃÅ‚wienie nie zmieniÅ‚o statusu, maile do nich bez odpowiedzi, Po nastÄ™pnych dwÃÅ‚ch miesiÄ…cach znowu maile i miÅ‚a Pani odpowiedziaÅ‚a, Åźe juÅź kompletujÄ…, nastÄ™pne miesiÄ…ce zero przesyÅ‚ki i odpowiedzi. W koÅ„cu o tym caÅ‚kowicie zapomniaÅ‚em.
JakieÅź byÅ‚o moje zdziwienie, gdy wczoraj dostaÅ‚em maila z wiadomoÅ›ciÄ…, Åźe Twoje zamÃÅ‚wienie zostaÅ‚o wysÅ‚ane, dziÄ™kujemy i ZAPRASZAMY PONOWNIE :D po 2,5 roku :D)))

#2 ONLINE   Tomek.M

Tomek.M

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3688 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • ImiÄ™:Tomek

Napisano 09 grudzień 2011 - 13:28

Tylko się cieszyć :mellow: Zobacz jaka solidna firma, tyle lat i pamiętali o Tobie :lol:

#3 OFFLINE   pitt

pitt

    JadÄ™ na ryby ... na zawsze

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9353 postów

Napisano 09 grudzień 2011 - 13:31

to normalka u nich ... w tym 'sklepie' trzeba robic duze zamowienia z wiazacym terminem dostawy ... a jak nie chca pojsc na taki uklad, to idzie sie do innego 'sklepu' :D

#4 OFFLINE   BazyL

BazyL

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5421 postów
  • ImiÄ™:Kamil

Napisano 09 grudzień 2011 - 13:33

SUPER :D
nie byÅ‚o to moje pierwsze spotkanie z nimi, wczeÅ›niej nie miaÅ‚em takich problemÃÅ‚w.
Teraz zamawiam bezpośrednio w JP.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych