Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Trudne pytanie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   kryst

kryst

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2028 postów

Napisano 11 październik 2006 - 15:21

Szanowni Koledzy,

Ostatnio odwiedziłem zalew Soliński próbując swoich sił (efekty wiecej niż słabe - podobno winna zmienna aura). Obserwując jednego z przewodników musiałem trochę zmienić swoje poglądy na temat używanego przeze mnie sprzętu. Łowiłem zbyt ciężkim i zbyt długim sprzętem spinningowym. Nie jestem nowicjuszem w wedkowaniu multiplikatorem, ale moje wiedza jest bardzo ograniczona, więc szukam porady:

Wymyśliłem sobie zestaw do agresywnego jigowania z łodzi:

Kijek castingowy 185 cm - Fatso Jerk lub Team Dragon (Mystery Slider Jerk i HM62 Slider, myślę, że są za długie)
Kołowrotek Daiwa Viento
Linka PowerPro 0,13 mm.

Czy to ma sens? Czy znowu popełniam gdzieś błąd?

Uprzejmie proszę o podpowiedź.

Dziękuję i pozdrawiam.

#2 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 11 październik 2006 - 15:24

Czesć,
Witaj na forum :D

Interesują mnie jeszcze przynęty, których zamierzasz użyć - zakres masy.

Pozdrawiam
Remek


#3 OFFLINE   rognis_oko

rognis_oko

    Zaawansowany

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3395 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 11 październik 2006 - 15:35

@Szubakt,

witaj na naszym forum. :D

Mam podobne pytanie jak Remek. Jak ciężkie przynęty będziesz chciał zastosować bo wspomniane przez ciebie kije są dość mocne.


#4 OFFLINE   Friko

Friko

    SUM

  • Super moderatorzy
  • 18653 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 11 październik 2006 - 15:46

@szubakt

Witaj na forum, poruszyłeś bardzo ciekawy aspekt łowienia w opadzie zestawem castingowym.