pyknij fotkę to zerkniemy jak to wygląda
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
choć najlepiej by było mieć poglądowo coś z tego rocznika co ma tam łożysko żeby mieć jakieś odniesienie niema takiego modelu ?
w pratyce sama podmiana w miejscu w którym to łożysko nie było przewidziane jest strasznie upierdliwa, i sama wymiana nie załatwia sprawy, łożysko nie pracuje poprawnie tylko zachowuje się jak ślizg.
np. wałek posuwu szpuli w w kołowrotkach shimano gdzie jest na teflonowych tulejkach, od spodu trzyma to blaszka o którą ten ślizg trze całą powierzchnią(bądź wałek trze w otworze ślizgu).
jeżeli na łożyskach wraz z wałkiem ma się obracać wewnętrzna bieżnia,
zewnętrzna opiera sie o gniazdo w budzie. ale w takim układzie od spodu obie bieżnie będą stykały się o blaszkę trzymającą to od spodu i mamy zonk
![:mellow:](/public/style_emoticons/default/mellow.png)
łożysko jest unieruchomione i działa jak ślizg.
wtedy trzeba odsunąć tą zewnętrzną na podkładce, tak żeby ta wewnątrz się obracała swobodnie.
trzeba kombinować już organoleptycznie, czasem może się wydawać że się kręci, ale to nie działa jak należy..