Silniki ePropulsion Spirit 1.0 - informacje, uwagi, opinie
#1 OFFLINE
Napisano 30 listopad 2018 - 19:56
- Kamilbarber lubi to
#2 OFFLINE
Napisano 02 grudzień 2018 - 10:51
Gdzies na jb wstawilem fotki z osiagow spirit 1.0
Użytkownik siarq edytował ten post 02 grudzień 2018 - 10:55
#3 OFFLINE
Napisano 03 grudzień 2018 - 11:34
#4 OFFLINE
Napisano 03 grudzień 2018 - 12:02
sam targalem 2hp haswinga + 2x100ah.... tj nieporozumienie vs spirit. tu bierzesz w jedna reke silnik a w druga aku -9kg moca spirit 1.0 przewyzsza 2hp haswinga. naprawde to jest inna liga silnikow, sa drogie, ale eksploatacja to czysta przyjemnosc.
#5 OFFLINE
Napisano 03 grudzień 2018 - 16:55
#6 OFFLINE
Napisano 03 grudzień 2018 - 17:25
#7 OFFLINE
Napisano 03 grudzień 2018 - 18:05
Na YT jest materiał z Polski z tym silnikiem, autor odpowiada na kilka pytań widzów. Jeżeli nie widziałeś dotąd- poszukaj.
#8 OFFLINE
Napisano 03 grudzień 2018 - 18:32
-cena
-dedykowana bateria - oryginał zapas kosztuje katalogowo chyba 4500zl odpowiednik 1024wh
-oryginalna ładowarka jest wolna . Około 8h do Full od zera
To tyle z wad.
Mi osobiście nie udało się rozładować do 0. Oczywiście jest to możliwe . Ale masz wyświetlacz z rzeczywistym wskazaniem ile zostało czasu i pojemnosci , ile.aktualnie zużywa. Najwięcej za dnia trolowalem 23km i zostało trochę mniej niż połowa aku. Początkowo też.mialem obawy 1.aku to mało. Jednak przy technoligi litowej jest inna bajka niż przy kwasach... kolejny atut to aku na silniku a nie w plywadle. Mocy jest pod dostatkiem. Na detce 3.7m w 2 osoby + Full gratow holowalem kuzyna na ceratowej detce pod sporą falę z prędkością 7.5kmh... sam na 3.7m detce około 8.5kmh
Kilka razy na sporej zaporowce uciekalem przed burzą. Ludki na brzegu myśleli że na małej spalinie pływam... sam przed zakupem szukałem, czytałem . I pomimo bardzo niewielu inf. Żadnych negatywow. Sam polecam bo warto
- malinabar lubi to
#9 OFFLINE
Napisano 26 grudzień 2018 - 21:27
- cudak lubi to
#10 OFFLINE
Napisano 26 grudzień 2018 - 21:33
#11 OFFLINE
Napisano 26 grudzień 2018 - 22:59
#12 OFFLINE
Napisano 28 grudzień 2018 - 11:02
#13 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2018 - 01:48
Będąc we Włoszech widziałem torqeedo Cruise 4.0 w akcji. Pchał dość spory jacht przez kanał z naprawdę dobra szybkością jak na taką jednostkę.
Tu masz link do fajnego filmiku odnośnie wędkarskiego zastosowania torqeedo Cruise 4.0, może się przyda:
https://m.youtube.co...h?v=oj0T3tvlGQk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
#14 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2018 - 01:49
https://m.youtube.co...h?v=g1Ondozr0FQ
https://m.youtube.co...h?v=tFTblKZHYvI
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
#15 OFFLINE
Napisano 29 grudzień 2018 - 12:17
#16 OFFLINE
Napisano 12 październik 2019 - 09:29
Pytanie do użytkowników spirita na pontonach, jaka stopa jest odpowiednia s czy xs?
#17 OFFLINE
Napisano 12 październik 2019 - 10:03
Ja mam s ale myślę że lepsza była by XS od maja będę testował że stopa xsPytanie do użytkowników spirita na pontonach, jaka stopa jest odpowiednia s czy xs?
Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
#18 OFFLINE
Napisano 12 październik 2019 - 11:14
Użytkownik siarq edytował ten post 12 październik 2019 - 11:20
- Tom Rob lubi to
#19 OFFLINE
Napisano 12 październik 2019 - 11:43
W załączeniu wymiary silnika ePropulsjon Spirit 1.0 dla wersji S i L
Załączone pliki
#20 OFFLINE
Napisano 12 październik 2019 - 23:59
trex, to stary rysunek. Obecnie l to 750, s - 625mm, xs - 525mm. Wysokość sugerowana pawęży dla S yamahy i Hondy (5km) to ok 430mm. W spirit przez dość dużą średnicę śruby (28cm, r=14cm) i biorąc jakieś 3cm zapasu ponad śrubę do spodu pawęży wychodzi taka wysokość pawęży:
dla s 625-140-30=455mm
dla xs 525-140-30=355mm
Wygląda na to, że przy przyjęciu standardu pawęzy w okolicach 430mm bliżej ma jednak S, jeśli zaś pawęż jest niższa to trzeba wykalkulować co lepsze.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 5
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych