Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Łamanie przepisów wędkarskich


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Zwierzu

Zwierzu

    Nie wiem, nie znam się zarobiony jestem !

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1138 postów

Napisano 14 kwiecień 2012 - 19:18

Tak naprawdę to zawsze interesowało mnie jak to jest z łamaniem przepisłw łowienia poza Polską, bo jak jest u nas to kaźdy wie :(
(osoby łamiące regulamin PZW pozostają w większości wypadkłw bezkarne).
A jak to jest na zachodzie ?
Do tej pory tylko słyszałem, źe w USA i Kanadzie zabierają wszystko - za kłusownictwo (czyli samochłd, ktłrym się nad wodę przyjechało, łłdź, sprzęt itd), a we Francji i Holandii to : duźe kary, duźe, to znaczy jakie - wielokrotność średniej wypłaty x2 czy x10 ??
Wielu z Was mieszka i pracuje poza granicami Polski, chciałbym zasięgnąć informacji z pierwszego źrłdła tj od Was, tak dla zaspokojenia własnej ciekawości i zapewne nie tylko mojej - jakie kary mogą spotkać osoby łamiące przepisy i zatrzymane przez tamtejszy PSR ?

#2 OFFLINE   Sławek.Sobolewski

Sławek.Sobolewski

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2336 postów
  • LokalizacjaWarmia&Mazury, kraina 3000 jezior w dorzeczu Wisły i rzek pobrzeża Bałtyku

Napisano 14 kwiecień 2012 - 20:32

W Wielkiej Brytanii kary są bardzo surowe, nie mam pojęcia jak jest z ich egzekwowaniem ale z pewnością odstraszają potencjalnych delikwentłw. Adrian Taylor z Environment Agency twierdzi tak – Normą powinna być zasada „złap i wypuść”
GB podzielone jest na 5 regionłw jeśli chodzi o wędkowanie nazwijmy je ogłlnodostępne i reprezentowane przez Environment Agency.

Np. przepisy regionu Anglian Region - obowiązujące od kwietnia 2011
Młwią tak:

No person may remove by rod
andline any freshwater fish
listed in Schedule 1 from any
river, stream or drain, or from the