Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Budżetowy casting


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Luke

Luke

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 387 postów
  • LokalizacjaMielec

Napisano 26 kwiecień 2012 - 11:01

Witam
Panowie pomóżcie. Jestem dość zieloniutki w temacie wędek castingowych. Chciałem się poradzić co kupić. Określenie tanio i dobrze w przyrodzie nie występuje ale mniemam że coś w miarę za ok 200zł da radę ustrzelić. Przepatrzyłem te wszystkie budżetówki na allegro ale szczerze to są one wielką niewiadomą bo informacji o takim sprzęcie na próżno szukać gdziekolwiek. Będę wdzięczny za wszelakie info. Wędka najlepiej w dwu składzie o dł. +-2m o cw 30-80gr.
pozdrawiam


ps: zamieściłem też ogłoszenie w dziale kupię więc jak ktoś ma coś takiego na zbyciu proszę o info :D

#2 OFFLINE   Krzysiek_W

Krzysiek_W

    -

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3558 postów

Napisano 26 kwiecień 2012 - 11:35

A nie masz jakiegoś sklepu pod bokiem? Wiem, że może być problemem dobrze zaopatrzony sklep, ale może warto się kopnąć po okolicy do wcześniej namierzonego. W tej cenie ze wszelkich kongerów, robinsonów, jaxonów na pewno znajdziesz coś co będzie Ci odpowiadało. Weź ze sobą młynek. :D

#3 OFFLINE   Sławek.Sobolewski

Sławek.Sobolewski

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2336 postów
  • LokalizacjaWarmia&Mazury, kraina 3000 jezior w dorzeczu Wisły i rzek pobrzeża Bałtyku

Napisano 26 kwiecień 2012 - 11:42

W okolicy do 300zł mogę polecić takie o coś:
http://www.szczupak.pl/produkt,3608

Całkiem przyjemny kij, slider 10S idzie jak przecinak, dość fajne wykonanie i jak to w shimano nie jest to kij od szczotki, pozwala na energiczne ale dość płynne jerkowanie co akurat w tym wydaniu jest na +.

#4 OFFLINE   Luke

Luke

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 387 postów