Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Odra powyżej Głogowa - "Naroczycki Łęg"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   RokiFishBoa

RokiFishBoa

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1039 postów
  • Imię:Zbigniew

Napisano 11 lipiec 2022 - 15:42

Planuję gościnnie spłynać 30h Odrą w okolicach Głogowa. Studiuję tamtejszy rejon satelitarnie. Najbardziej chciałbym płynąć zdala od wszelkich zabudować, totalnie dziką rzeką, w dzień i noc. Widzę, że wody okręgu zaczynają się od ujścia Jezierzycy i chwilę później jest "Użytek ekologiczny - Naroczycki Łeg". Czy można tam łowić? Czy może macie jakieś podpowiedzi dla mnie, coś co mogło by nieco zmienić moje plany lub wzmóc na coś uwagę? Np. odcinki wyłączone z pływania lub zakaz łowienia nocą z łodzi? Płynę czwartek/piątek. Będę wdzięczny za rady od miejscowych  ;)

 



#2 OFFLINE   papierzakilures

papierzakilures

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 204 postów
  • Imię:piotr

Napisano 11 lipiec 2022 - 20:03

Generalnie niska woda i raczej płytkie główki więc na łowienie wybieraj zewnętrzne zakręty i opaski. Popatrz na mapę i na postój wybieraj rejony oddalone od wioch. Co do tych lęgów to na łodzi  raczej cie nie dotycza, jak cos parkuj po 2 stronie. Te rejony Odry mają kilka mniej uczęszczanych rejonów. Z ryb leszcz, brzanka, klenia, bolenia.... i suma w opór. Dasz radę  



#3 OFFLINE   papierzakilures

papierzakilures

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 204 postów
  • Imię:piotr

Napisano 11 lipiec 2022 - 20:06

Dużo zależy na co się nastawiasz i jakimi metodami. 



#4 OFFLINE   RokiFishBoa

RokiFishBoa

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1039 postów
  • Imię:Zbigniew

Napisano 11 lipiec 2022 - 20:17

 Popatrz na mapę i na postój wybieraj rejony oddalone od wioch.