Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Przykosa Na Zakręcie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   rivaldo

rivaldo

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 03 październik 2012 - 11:13

Jestem początkującym wędkarzem pływającym łódką po rzece. W prasie wędkarskiej ciągle na rzece pokazywane są główki, rafy, przykosy i opaski. A co jeśli tego nie mogę namierzyć na mojej rzece? Moja rzeka to głównie zakręty i prostki. Gdzie tu szukac sandacza, suma?

Czy przykosa to zejście z 2m na 4 metrową rynnę?

Załączone pliki



#2 OFFLINE   slawek_2348

slawek_2348

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1695 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Zdunek

Napisano 03 październik 2012 - 13:00

Jestem początkującym wędkarzem pływającym łódką po rzece. W prasie wędkarskiej ciągle na rzece pokazywane są główki, rafy, przykosy i opaski. A co jeśli tego nie mogę namierzyć na mojej rzece? Moja rzeka to głównie zakręty i prostki. Gdzie tu szukac sandacza, suma?

Czy przykosa to zejście z 2m na 4 metrową rynnę?


Spróbuj zdobyć "Wędkarstwo rzeczne - spinning" Marka Szymańskiego powinno Ci wiele wyjaśnić.

#3 OFFLINE   hlehle

hlehle

    rybołap

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3493 postów

Napisano 03 październik 2012 - 13:13

http://www.google.pl...6C6PU0QX8rYHwDw

#4 OFFLINE   elmo

elmo

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 487 postów

Napisano 03 październik 2012 - 13:15

Obejrzyj... nawet są ujęcia podwodne przykosy... ;)
http://profmovies.com/video/276/W%C4%99dkowanie-na-rzece-spi nning-W%C4%99dkarski-%C5%9Awiat

#5 OFFLINE   rivaldo

rivaldo

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 03 październik 2012 - 17:50