Na podstawie filmików z yt sam zserwisowałem swojego battle II: czyli rozebrałem , wyczyściłem, przesmarowałem I złożyłem go.
Z tego co wiem przy niektórych kołowrotkach serwisanci przed rozebraniem przekładni zaznaczają położenie zębów względem siebie (lub w niektórych kołowrotkach te znako już są na zębatkach).
W Penn'ie zauważyłem że na yt nikt tego nie robi.
Czy to dotyczy tylko penn'a czy innych kołowrotków?
Czy może jednak zle zrobiłem nie zaznaczajac zębów?
Serwisowanie Penn Battle II
Started By
inglisz
, 24 mar 2023 09:29
2 odpowiedzi w tym temacie
#1 OFFLINE
Napisano 24 marzec 2023 - 09:29
#2 OFFLINE
Napisano 24 marzec 2023 - 09:51
Jeżeli masz przełożenie równe, np 5.0 a nie 5.2 to wypadało by znaczyć. W okumach np masz znaki na EOS już naniesione fabrycznie.
#3 OFFLINE
Napisano 24 marzec 2023 - 10:56
Nie znaczyłeś i teraz coś się w pracy zmieniło? Pewnie nie :-)
NIGDY nie znaczyłem żadnego młynka.
To znaczenie to jakiś głupi wymysł. Szczególnie jak ktoś mówi że napędy XG trzeba koniecznie znaczyć :-)
Okuma i nie tylko ma eliptyczne kółko i dlatego są fabryczne znaczniki.
W każdym młynku z kółkiem eliptycznym będzie znacznik bo składając inaczej młynek się zatnie.
NIGDY nie znaczyłem żadnego młynka.
To znaczenie to jakiś głupi wymysł. Szczególnie jak ktoś mówi że napędy XG trzeba koniecznie znaczyć :-)
Okuma i nie tylko ma eliptyczne kółko i dlatego są fabryczne znaczniki.
W każdym młynku z kółkiem eliptycznym będzie znacznik bo składając inaczej młynek się zatnie.
- golsyl, matpgt, Biesan i 3 innych osób lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych