Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Okoniówka po raz miliard pierwszy ;)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   lesnypatataj

lesnypatataj

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • LokalizacjaBytom

Napisano 07 kwiecień 2023 - 12:43

Cześć, 
Przepraszam! Wiem, że temat przerabiany...wiem że temat to ogólne zło, wiem też, że większość z Was pomyśli przeczytaj tematy na forum... (przysięgam! zrobiłem to!), ale im bardziej się wczytuje, tym większy mam bałagan w głowie...  :(
Pewnie kolejna myśl, to żebym pojechał do sklepu i "pomacał" kije, tak też zrobiłem... ale największy sklep wędkarski w moim regionie ma sprzedawcę za ladą, a nie wędkarza więc nie zna kijów w praktyce... ja sam zaś jestem amatorem (łowię od 2022) więc nie jestem w stanie wyczuć blanku z lady na "sucho"

Jak widzicie, sytuacja jest na tyle beznadziejna, że muszę się do Was jednak zwrócić, może ktoś będzie miał jeszcze na tyle cierpliwości, że mi coś doradzi, będę za to bardzo wdzięczny ;)

Do brzegu, do konkretów...
- Kij w okolicach 400 zł +/- 50 zł
- Długość 198cm mi osobiście najbardziej przypasowała i tego chciałbym się trzymać.
- Target główny to okonie, ale fajnie by było gdyby posłużył też do białorybu.
- Przynęty to głównie małe paproszki, tanty, twistery, sztuczne larwy wszystko raczej do 5 cm.
- Woda tylko stojąca.
- Mam marne doświadczenie i obycie z kijami, ale wiem, że nie lubię takich co się leją, dlatego chciałbym coś o szybszej akcji, niekoniecznie X-FAST, ale ten FAST musiałby być.
- Kołowrotek już mam, jest to NINJA LT 2000 i jeżeli jest to możliwe, to bym przy nim został.
- Plecionkę też już mam MIKADO PLECIONKA DREAMLINE ULTRALIGHT 0,058

Doświadczenie z UL a właściwie z Light, to jedynie bixlite 198 1-7, generalnie jest ok, ale przy niższych gramaturach jest problem, bo kij jest realnie 2-3 do 10g