Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Kontrola


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Headlnsky

Headlnsky

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów
  • Imię:Jakub
  • Nazwisko:GLOW

Napisano 25 sierpień 2023 - 20:24

Witam miałem dziś kontrol od straży rybackiej. Po pokazaniu karty wędkarskiej jeden z panów robił zdjęcia tym dokumentom spotkał się ktoś już z czymś takim? Co miał na celu ten pan fotografując poszczególne strony karty wędkarskiej?

#2 OFFLINE   mikryb

mikryb

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 542 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Mikołaj

Napisano 25 sierpień 2023 - 20:30

Nie znam się na prawie ale chyba nie powinno się fotografować cudzych dokumentów.

#3 OFFLINE   Headlnsky

Headlnsky

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów
  • Imię:Jakub
  • Nazwisko:GLOW

Napisano 25 sierpień 2023 - 20:43

Nie znam się na prawie ale chyba nie powinno się fotografować cudzych dokumentów.


Nie przyszło mi to do głowy podczas kontroli teraz pomyślałem o tym samym

#4 OFFLINE   rafalsky

rafalsky

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 64 postów
  • Lokalizacjajaskrów
  • Imię:rafal

Napisano 25 sierpień 2023 - 20:58

Cześć , mnie się kiedyś zdarzyło gdy miałem wykupione e-zezwolenie jednodniowe . Pan z kontroli był bardzo sfrustrowany faktem że nie mam obowiązku wypełniania rejestru i chyba tylko dlatego robił zdjęcia, nie wiem by sprawdzić to później może :D najlepiej zadzwoń do PZW w jakim celu robił zdjęcia , podziel się poźniej tym co się dowiedziałeś :)

#5 OFFLINE   Matteoo

Matteoo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Robert

Napisano 25 sierpień 2023 - 22:10