Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

"Maszynka do kręcenia drutów"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   mifek

mifek

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 11308 postów
  • LokalizacjaWioska Z Tramwajami
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:...znane...

Napisano 29 październik 2012 - 10:41

Swego czasu ktoś linkował filmik z amerykanska zabawką do krecenia / skrecania oczek w obrtowokach i spinnerbaitach. Gdyby ktoś miał gdzieś to zapisane prosze o linka. Film był na YT wiec moze uda sie w miarę szybko odszukac - mi nie przychodzi do glowy jak go odnalezc...

#2 OFFLINE   Piotrek Milupa

Piotrek Milupa

    Moderator Emeritus

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 8448 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Piotrek

Napisano 29 październik 2012 - 10:57

Taka


#3 OFFLINE   Zwierzu

Zwierzu

    Nie wiem, nie znam się zarobiony jestem !

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1138 postów

Napisano 29 październik 2012 - 11:11

Nieco inna maszynka LINK

#4 OFFLINE   mifek

mifek

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 11308 postów
  • LokalizacjaWioska Z Tramwajami
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:...znane...

Napisano 29 październik 2012 - 11:12

o cos takiego wlasnie. tylko byl filmik promo chyba firmy ktora ma w ofercie takie zabawki na sprzedaz... chodzi mi wlasnie o tamten film...

#5 OFFLINE   mifek

mifek

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 11308 postów
  • LokalizacjaWioska Z Tramwajami
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:...znane...

Napisano 29 październik 2012 - 11:13

wlasnie chodzilo mi o ten ktory podlinkował Zwierzak - Dzięki :)

#6 OFFLINE   Zwierzu

Zwierzu

    Nie wiem, nie znam się zarobiony jestem !

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1138 postów

Napisano 29 październik 2012 - 11:55

Twistech Wire Former
Dołączona grafika
do kupienia w usa za about 60$ + przesyłka.