Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Garmin - Społeczność Active Captain


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Grzegora

Grzegora

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 21 kwiecień 2024 - 12:21

Cześć,

 

Posiadam echosondę Garmin Ultra122sv i nie mogę korzystać z funkcji Społeczność ActiveCaptain.

Po uruchomieniu aplikacji i sparowaniu jej z telefonem pojawia się komunikat w aplikacji "Błąd pobierania"

 

Telefon mam połączony z echo poprzez WiFi, wszystko wydaję się poprawne, kombinuję i nic nie mogę zdziałać.

 

Może koledzy podpowiecie co zrobić ?

Załączam kilka zrzutów z ekranu telefonu i echa.

 

Pozdrawiam

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  2.jpg   49,05 KB   40 Ilość pobrań
  • Załączony plik  1.jpg   46,37 KB   39 Ilość pobrań
  • Załączony plik  3.jpg   32,68 KB   35 Ilość pobrań


#2 OFFLINE   Sonary i mapy

Sonary i mapy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4928 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 21 kwiecień 2024 - 13:04

Wyłącz transmisję danych internetowych w telefonie i spróbuj ponownie, apka ma być cały czas na wierzchu, tj nie przykryta innymi, lub wygaszeniem ekranu. 



#3 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8530 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 21 kwiecień 2024 - 13:36

Sprawdź czy nadałeś wszystkie pozwolenia aplikacji .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#4 OFFLINE   Grzegora

Grzegora

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 21 kwiecień 2024 - 13:40

Po wyłączeniu transmisji danych w telefonie społeczność ActiveCaptain świeci się na zielono.

W echosondzie dalej na żółto :-(


Użytkownik Grzegora edytował ten post 21 kwiecień 2024 - 13:41


#5 OFFLINE   Arkadiusz1985

Arkadiusz1985

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 3 postów
  • LokalizacjaGRUDZIADZ
  • Imię:Arkadiusz
  • Nazwisko:Wiśniewski

Napisano 24 sierpień 2024 - 19:09

Cześć mam ten sam problem,jak udało Ci się to rozwiązać?

#6 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 428 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 17 kwiecień 2025 - 08:46

Witam,

podbijam temat mam identyczny problem.

Udało się komuś to ogarnąć i podzieli się doświadczeniem?



#7 OFFLINE   Slawek Dlugosz

Slawek Dlugosz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 123 postów
  • LokalizacjaMełno
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Długosz

Napisano 17 kwiecień 2025 - 14:39

bony20, on 17 Apr 2025 - 07:46, said:

Witam,

podbijam temat mam identyczny problem.

Udało się komuś to ogarnąć i podzieli się doświadczeniem?

 

Kartę  Active Captain wczytuje Ci bez problemu?



#8 OFFLINE   GregorS

GregorS

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 739 postów
  • LokalizacjaOlsztyn
  • Imię:Grzegorz

Napisano 17 kwiecień 2025 - 19:59

Przy pierwszej konfiguracji AC należy podać miejsce zapisu danych, czyli kartę pamięci. Karta wcześniej musi być sformatowana. Zobacz w instrukcji jaki format i jaka max wielkość. Mam Ultra2 102 i poszło bez problemu, chociaż aktualizacja GLS się zapętliła, mapy weszły bez problemu. Jak nic nie działa to konfiguracja od nowa z czystą kartą, bo gdzieś czegoś brakuje. Ciężko na odległość tak ogarnąć

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka

#9 OFFLINE   Sonary i mapy

Sonary i mapy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4928 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 17 kwiecień 2025 - 20:53

1. w smartfonie włączamy transmsję danych i pobieramy mapy obszarowo z AC( pomijam sprawy konfiguracji kont AC, wielkości karty sd)

2. karta pamięci musi być sformatowana jako AC w panelu AC ekranu

3. tworzymy hotspot z ekranu- moduł wifi nadając mu nazwę i hasło

4. wyłączamy transmisję danych, uruchamiamy wifi w telefonie, łączymy się ekranem (p.3)

5 . uruchamiamy apkę AC- synchronizacja danych następuje samodzielnie- ale: apka musi być "na wierzchu, wygaszacz ekranu wyłączyć też, trwa to dość długo- zależnie od wielkości pobranego z AC obszaru 

Jeśli nie działa- ponownie odhaczyć powyższą checklistę. Najczęstrze przyczyny niedziałania: brak sformatowanej karty SD AC, uruchomione jednocześnie WiFi i dane komórkowe ( tak jest w androidzie, nie mam doświadczena z Iphonem )


  • michcio lubi to

#10 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 428 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 28 kwiecień 2025 - 20:17

Nic nie pomaga. Resety, formaty itp.

#11 OFFLINE   Slawek Dlugosz

Slawek Dlugosz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 123 postów
  • LokalizacjaMełno
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Długosz

Napisano 28 kwiecień 2025 - 21:35

Mam dwa plotery, w 8412 działa wszystko bez problemowo a w 1223 taki sam problem jak u Ciebie..ja działam na iPhonie, kupiłem nową kartę, w weekend sprawdzę..

#12 OFFLINE   Slawek Dlugosz

Slawek Dlugosz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 123 postów
  • LokalizacjaMełno
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Długosz

Napisano 04 maj 2025 - 00:56

Witam, wymiana karty naprawiła problem, dodam że dopiero zakup trzeciej karty rozwiazał problem.. karta Garmina nie działała prawidłowo, nastepnie zakupiłem kartę - 

SanDisk 32GB Ultra® microSDHC 120MB/s A1 Class 10 UHS-I - nie pomogło, kolejny zakup karty - SanDisk MicroSD 8 GB Memory Card - Black - rozwiązał ten problem :) smartfon IPhone - Active Captain otwarta - wyłączona transmisja danych komórkowych, karta wyjęta z opakowania i formatowana w ploterze Garmin w/g poleceń na ekranie..


Użytkownik Slawek Dlugosz edytował ten post 04 maj 2025 - 00:59

  • Sonary i mapy lubi to

#13 OFFLINE   Sonary i mapy

Sonary i mapy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4928 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 04 maj 2025 - 05:26

Slawek Dlugosz, on 03 May 2025 - 23:56, said:

Witam, wymiana karty naprawiła problem, dodam że dopiero zakup trzeciej karty rozwiazał problem.. karta Garmina nie działała prawidłowo, nastepnie zakupiłem kartę - 

SanDisk 32GB Ultra® microSDHC 120MB/s A1 Class 10 UHS-I - nie pomogło, kolejny zakup karty - SanDisk MicroSD 8 GB Memory Card - Black - rozwiązał ten problem :) smartfon IPhone - Active Captain otwarta - wyłączona transmisja danych komórkowych, karta wyjęta z opakowania i formatowana w ploterze Garmin w/g poleceń na ekranie..

Z kartami SD jest jakiś problem. Humminbirdy czytają tylko niektóre- do robienia aktualizacji, nawet te od Navionics bywają nierozpoznawane przez urządzenia. Dobrze, że udało się to wyjaśnić. 


  • Slawek Dlugosz lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych