Plusy:
1. Wielka przekładnia
Minusy:
1. Obudowy łożysk korby. Poprzedni właściciel zamienił 3 śrubki mocującę każdą z tych dwóch obudów łożysk korby na inne, większe bo pozrywał gwinty. Te nowe śrubki też już nie trzymają. Chyba trzeba będzie przegwintować. Moim zdaniem to błąd konstrukcyjny. Miękki materiał i króciutkie śrubki. Jak mi się nie uda tego zrobić to pójdzie na części.
2. Ośka dość mocno wytarta przy pinionie i łożysku oporowym. Rozkręcałem już parę Daiw, ale tak mocno zużytej nie widziałem.
3. Ośka stanowi jedną całość z elementem który współpracuje z zębatką mimośrodu. A na tym elemencie jest łożysko i tulejka których nie sposób zdjąć. A najciekawsza jest śruba która teoretycznie mocuje ten element do ośki. Po co jest ona skoro ośka z tym wodzikiem stanowię całość???
4. W takim młynku łożyska Made in Thailand są zastosowane. Przynajmniej niektóre.
Reasumując i patrząc na konstrukcję wolę Emblemy/Turki X/Z.
Dla ciekawskich schemat.
![Załączony plik](https://jerkbait.pl/public/style_extra/mime_types/pdf.gif)
Te obudowy i kiepskie śrubki to pozycje 75 i 76. Oska z wodzikiem to 15. Podkładka 52 też wypaczona nie wiadomo dlaczego. Blaszka 62 mocno wytarta od strony zębatki.