Małe rzeczki obok Szczecina
Started By
kOMOrnik2011
, 20 lut 2025 15:53
6 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 20 luty 2025 - 15:53
Znacie może jakieś małe rzeczki obok Szczecina?Chcę połowić fajne okonie obok Szczecina ale nie znam się na rzekach
Napisano 22 luty 2025 - 01:53
Odpowiedź z chatgpt
W okolicach Szczecina znajduje się kilka małych rzeczek, które mogą być interesujące dla miłośników przyrody i wędkarstwa. Oto kilka z nich:
1. **Rzeka Płonia**: Przepływa przez Puszczę Bukową i jest popularna wśród wędkarzy. Można tu złowić różne gatunki ryb, takie jak pstrągi i lipienie.
2. **Rzeka Ina**: Przepływa przez Stargard i jest znana z czystych wód oraz bogatej fauny rybnej. Wędkarze często łowią tu szczupaki, okonie i leszcze.
3. **Rzeka Gowienica**: Przepływa przez malownicze tereny i jest idealna na spokojne wędkowanie oraz obserwację przyrody.
Nie dziękuj.
W okolicach Szczecina znajduje się kilka małych rzeczek, które mogą być interesujące dla miłośników przyrody i wędkarstwa. Oto kilka z nich:
1. **Rzeka Płonia**: Przepływa przez Puszczę Bukową i jest popularna wśród wędkarzy. Można tu złowić różne gatunki ryb, takie jak pstrągi i lipienie.
2. **Rzeka Ina**: Przepływa przez Stargard i jest znana z czystych wód oraz bogatej fauny rybnej. Wędkarze często łowią tu szczupaki, okonie i leszcze.
3. **Rzeka Gowienica**: Przepływa przez malownicze tereny i jest idealna na spokojne wędkowanie oraz obserwację przyrody.
Nie dziękuj.
- matiazay i papierzakilures lubią to
Napisano 23 luty 2025 - 13:25
Dzięk(wiem że napisałeś nie dziękuj).Na której najlepiej z okoniem?
Napisano 25 luty 2025 - 10:55
kOMOrnik2011, on 23 Feb 2025 - 12:25, said:
Dzięk(wiem że napisałeś nie dziękuj).Na której najlepiej z okoniem?
Przecież masz napisane wyżej...
Nie przeginaj kolego , liczysz, że ktoś napisze Ci współrzędne geograficzne z dołkiem okoniowym, gdzie biorą tylko garbusy 25+
?
Napisano 25 luty 2025 - 11:00
Mi chodzi o rzekę na której najlepiej z okoniami