Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Gumowe nóżki do robali.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Zwierzu

Zwierzu

    Nie wiem, nie znam się zarobiony jestem !

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1138 postów

Napisano 18 grudzień 2012 - 14:06

Niech mi ktoś powie z szacownego grona, co można wykorzystać na gumowe nóżki do małych wobków imitujących robale.

Początkowo myślalem nad obcinaniem "włosia" ze spinerbajtów, ale jeśli jest coś lepszego/innego co każdy ma w domu (a być może nie wie) i można to wykokrzystać na nóżki to chętnie posłucham.



#2 OFFLINE   kilerpulawy

kilerpulawy

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 391 postów

Napisano 18 grudzień 2012 - 14:11

Ja rozebrałem kiedyś linkę do zabezpieczania bagażu i tam miałem takie cienkie gumki jak w brombach we frotkach do włosów też są takie cieniutkie.



#3 OFFLINE   bielik

bielik

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 792 postów
  • LokalizacjaSochaczew
  • Imię:Kamil

Napisano 18 grudzień 2012 - 14:11

sprubuj gumke z jakis starych portek sa takie czrne grubsze ja tak robilem jest identyko jak np w brombach kiedys tez robilem ze szczotki do butow tylko z tym sztywnym wlosiem , tez bylo git z ty ze gumka lepsza opcja pozdro

widze ze z kilerem w jedym czasie zgodnie opisalismy wiec gumki beda git


Użytkownik bielik edytował ten post 18 grudzień 2012 - 14:12


#4 OFFLINE   Dagon

Dagon

    :P

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3079 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 18 grudzień 2012 - 14:41

Na wypasione nóżki można tak:

 

http://www.bogdangaw.../322_85_808_815

 

 

Na ekonomiczne i też ładne odnóża tak:

 

http://allegro.pl/sn...2853200635.html