Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Problem silnik haswing protuar 65 lbs a akumulator lifepo4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   mariobyku123

mariobyku123

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 27 marzec 2025 - 13:31

Witam wszystkich. Mam pytanie posiadam silnik haswing protuar 1.0 65 lbs oraz akumulator lifepo4 120 ah I problem polega na tym, że jak płynę na full obrotach przez ok 5 min rozłącza akumulator i po ok 10 sekund załącza się i tak sytuacja się powtarza jak na mniejszych obrotach nie ma problemu. Czy ktoś miał podobny problem czy to wina silnika czy aku.

#2 OFFLINE   karkoszek

karkoszek

    Zaawansowany

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 1898 postów
  • LokalizacjaGryfino
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Lures.pl

Napisano 27 marzec 2025 - 13:50

Zakładam, że akumulator nie wytrzymuje dużego obciążenia przez dlugi czas i bms go wyłącza.
  • gregox lubi to

#3 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5597 postów
  • Imię:adam

Napisano 27 marzec 2025 - 18:08

99% Bms odcina , albo ogniwa rozjechane albo Bms za maly



#4 OFFLINE   mariobyku123

mariobyku123

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 27 marzec 2025 - 18:10

Pewnie i bms wina. Tylko ze w sumie akumulator nowy i ma 120 ah. Widocznie trzeba wolnej pływać.

#5 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5597 postów
  • Imię:adam

Napisano 27 marzec 2025 - 18:38

Zgłoś sprawę do sprzedawcy baterii , może jest Bms tylko softowo ograniczony i da radę to zrobić z poziomu apk , inaczej to

mozna wróżyć jak z szklanej kuli . Serwisuje wszelkiej maści baterie lfp4 


  • Sonary i mapy lubi to

#6 OFFLINE   Biesan

Biesan

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1185 postów

Napisano 30 marzec 2025 - 05:47

Koledzy wyżej mają rację. Mam ten silnik i LiFePO4 100Ah i nic się nie dzieje, nawet podczas pływania w upały z manetką odkręconą na maksa.



#7 OFFLINE   jogger1

jogger1

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 182 postów
  • Lokalizacjamazowieckie
  • Imię:Konrad
  • Nazwisko:Grabowski

Napisano 30 marzec 2025 - 16:38

A ja mam czasem niewielki też problem , użytkuję go kilka lat i czasem przy ruszaniu , delikatnym , powoli przekręcając manetkę odcina mi zasilanie . Wówczas cofam na pozycję wyjściową manetkę czyli jakby na zero i startuje jeszcze raz i niby ok . Czemu tak się dzieje nie wiem , ale przypuszczam , że dzieje się to od momentu kiedy płynąłem na maxa i zabrakło prądu w aku bo się rozładował i towarzyszyło temu jakby silne uderzenie - odcięcie .

Użytkownik jogger1 edytował ten post 30 marzec 2025 - 16:39


#8 OFFLINE   Obserwator86

Obserwator86

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 69 postów

Napisano 01 kwiecień 2025 - 18:34

Niektóre tanie aku z Chin tak właśnie mają. Sam posiadam Wulillsa, który podłączony do przetwornicy 230V i obciążony czymś konkretniejszym (800-1000W) zwyczajnie traktuje taką sytuację jako "zwarcie". Twój Haswing ma według producenta pobór maksymalny około 50A, powiedzmy że te 55A niech będzie, czyli jesteśmy w okolicy 650W. No i przyznam, że to jest zaskakująco nisko... Wygląda więc raczej na jakąś wadę egzemplarza niż bolączkę danej serii/modelu.

Jak masz opcję reklamować aku, to działaj. Jak nie masz, to uderz do kogoś, kto ma możliwość obciążenia tego aku z jednoczesną regulacją aby sprawdzić w którym momencie bms strzela focha. Wówczas albo taki aku odsprzedasz komuś pod mniejszy silnik albo czeka Cię kombinacja u jakiegoś magika, który bms podmieni.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych