Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Muszkarze z Dublina i okolic IRE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   LuckyLuke

LuckyLuke

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 7 postów
  • LokalizacjaDublin
  • Imię:Sebastian
  • Nazwisko:M.

Napisano 09 styczeń 2013 - 12:29

Witam wszystkich serdecznie, jestem początkującym muszkarzem mieszkającym w Dublinie. Chciałbym się zapytać czy w IRE jest jakieś polskie zrzeszenie albo klub polskich muszkarzy do którego można by było dołączyć, albo czy jest ktoś kto byłby chętny udzielić paru wskazówek, rad odnośnie fly fishingu w okolicach Dublina?

 

Pozdrawiam serdecznie.



#2 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9666 postów
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Napisano 09 styczeń 2013 - 12:33

Na obczyźnie(Wyspach) jest Szanowny Redaktor Kuba Standera, o Baronie Flyfishingu @Bujo nie wspomnę :P .


  • LuckyLuke lubi to

#3 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9640 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 09 styczeń 2013 - 12:44

Hej

Masz do mnie 190km, 2h luźnej jazdy

Pod Dublinem z tego co wiem wody sa dość upakowane, głównie na dniówki etc, ale jest gdzie łowić.

Jeśli dopiero zaczynasz - zapraszam do mnie. Na ile potrafię pokaże ci jak to złożyć do kupy razem, a jeśli będzie cieplej to jest szansa nawet jakieś ryby może ułowić?

Co do wód - polecam dwie "biblie" czyli Loughs of Ireland i Rivers of Ireland, obie przez Petera O'Reilly, tam w zasadzie każdy siurek jest opisany. Można dyskutować co do aktualności niektórych danych, niemniej jednak - jakieś tam general info znajdziesz.


  • LuckyLuke lubi to

#4 OFFLINE   LuckyLuke

LuckyLuke

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 7 postów
  • LokalizacjaDublin