Nasze łodzie
#3101 ONLINE
Napisano 04 październik 2022 - 13:24
Jednoczesnie zapraszam do dyskusji
#3102 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 17:19
Kolego Wormaly23 no jasne że do Ciebie pisałem , nie trzeba znać dokładnie specyfikacji bo to proste wolnossące silniki wystarczy pojemność.Wiec każdy mechanik motorowodny kojarzy że 25/30km to 500 cm/2, 40 km 750cm/2 a 60 w granicach 1000cm2. I nie ma h...ja aby z takiego wolnossącego silnika po modyfikacji oprogramowania przybyło tyle mocy co deklarujesz. Wklejam dane z certyfikacji takiego silnika Yamahy 750cm/2 trzy cylindry, moc większa jak na czapie 44km ale i tak nie ma możliwości zrobienia z tego 60kM może 3-4 by się udało podnieść.
Załączone pliki
Użytkownik Faja edytował ten post 04 październik 2022 - 17:21
#3103 ONLINE
Napisano 04 październik 2022 - 17:47
Chyba nie chce mi sie tłumaczyć od poczatku - ale w skrocie ponownie w zaleznosci od modelu itd mozna podniesc troche, sporo lub duzo. W kazdym przypadku czuc na predkosci troche, sporo lub duzo, szybkosc wychodzenia do slizgu jest odczuwalna na plus troche, sporo lub duzo.Kolego Wormaly23 no jasne że do Ciebie pisałem , nie trzeba znać dokładnie specyfikacji bo to proste wolnossące silniki wystarczy pojemność.Wiec każdy mechanik motorowodny kojarzy że 25/30km to 500 cm/2, 40 km 750cm/2 a 60 w granicach 1000cm2. I nie ma h...ja aby z takiego wolnossącego silnika po modyfikacji oprogramowania przybyło tyle mocy co deklarujesz. Wklejam dane z certyfikacji takiego silnika Yamahy 750cm/2 trzy cylindry, moc większa jak na czapie 44km ale i tak nie ma możliwości zrobienia z tego 60kM może 3-4 by się udało podnieść.
Tak na chlopski rozum dla zobrazowania na jednakowej lodce z 40 plynela 44 km/h, na 50 km 52km/h, po zmapowaniu i zdjeciu blokad 63- obroty oczywiscie krecily sie w okolicy max +100. Nie wiem co dalej moge dopisac...
Naprawde te silniki sa z bardzo duzym zapasem robione, stosunek pojemnosci do mocy jest smiesznie niski...
Użytkownik womaly23 edytował ten post 04 październik 2022 - 18:02
#3104 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 18:14
#3105 ONLINE
Napisano 04 październik 2022 - 18:27
Wiec napisze nie wszytskie w szczegolnosci do 20 km nie oplaca sie z nimi nic robic bo ten przyrost jest znikomy ale mimo wszytsko zauważalny jednal zbyt malo za te pieniadze a robota ta sama . Natomiast sa modele itd ktore naprawde mozna rozkręcić i to o duzo - nie bez powodu moduly co rusz maja coraz nowsze procesory zablokowane przed modyfikacjami, oczywiscie wszytsko mozna pokonac na szczescie i robic co sie chce, a jak ktos wie jak to mozna uzyskac troche, sporo lub duzo - jest oczywiste ze im wiekszy siknik i jego pojemnosc tym wieksze możliwości...
Tak uczciwym jest napisanie ze v max itd ale z czym to sie zwieksza? Cyferblat zmieniam w zegarach, zakladam zle wyskalowany oszukuje gps czy co,? Zwiekszenie max obrotow lub wręcz zdjecie blokady na czujniku przeplywu powietrza myslicie ze pomoze? Odp brzmi nie - mapa mapa mapa, zaplon zaplon zaplon a co za tym idzie moc moc moc co przeklada sie na usmiech wlasciciela lodki....
Najbardziej uczciwym byloby napisanie ze oferuje przerobke silnika 50 km mercury efi, ktora daje osiagi porownywalne badz na tym samym poziomie co Mercury 75km:)
Użytkownik womaly23 edytował ten post 04 październik 2022 - 18:35
#3106 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 18:40
Dla przykłady tylko wkleję ile wychodzi średnio bezpiecznie z diesla 1,5 turbo, z wolnossącej benzyny 1,5 wynik nie do osiągnięcia, a gdzie do 750cm/2 Yamahy 40 .
Załączone pliki
#3107 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 19:06
Ja dziś w końcu dotarłem silnik. Słabo w tym sezonie pływanie było.
Jak się sprawuje folia na szybie i jaka grubość jak z widocznością, czy Wiesz gdzie była kupowana.?
Pytam bo mam do wymiany ścianę tylną z tym że to oryginalna 12 letnia zabudowa, tapicer twierdzi że towar z Usa.
#3108 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 19:16
Jak się sprawuje folia na szybie i jaka grubość jak z widocznością, czy Wiesz gdzie była kupowana.?
Pytam bo mam do wymiany ścianę tylną z tym że to oryginalna 12 letnia zabudowa, tapicer twierdzi że towar z Usa.
Folia jest ok. Po 3 latach nadal jest przejrzysta. Kupiłem w emantex w Głogowie.
- Faja lubi to
#3109 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 22:16
Nie porownoj samochodów ktore sa mocno wysrubowane bo tam już rzeczywiście nie ma z czego isc w gore chociaż charakterystyke zawsze mozna zmienic na plus i bedzie sie to objawialo na rozne sposoby - elastycznosc, przyspieszenie a i pod gore na wyzszym biegu tez wjedzie i nie bedzie stękał itd itd itp
Wiec napisze nie wszytskie w szczegolnosci do 20 km nie oplaca sie z nimi nic robic bo ten przyrost jest znikomy ale mimo wszytsko zauważalny jednal zbyt malo za te pieniadze a robota ta sama . Natomiast sa modele itd ktore naprawde mozna rozkręcić i to o duzo - nie bez powodu moduly co rusz maja coraz nowsze procesory zablokowane przed modyfikacjami, oczywiscie wszytsko mozna pokonac na szczescie i robic co sie chce, a jak ktos wie jak to mozna uzyskac troche, sporo lub duzo - jest oczywiste ze im wiekszy siknik i jego pojemnosc tym wieksze możliwości...
Tak uczciwym jest napisanie ze v max itd ale z czym to sie zwieksza? Cyferblat zmieniam w zegarach, zakladam zle wyskalowany oszukuje gps czy co,? Zwiekszenie max obrotow lub wręcz zdjecie blokady na czujniku przeplywu powietrza myslicie ze pomoze? Odp brzmi nie - mapa mapa mapa, zaplon zaplon zaplon a co za tym idzie moc moc moc co przeklada sie na usmiech wlasciciela lodki....
Najbardziej uczciwym byloby napisanie ze oferuje przerobke silnika 50 km mercury efi, ktora daje osiagi porownywalne badz na tym samym poziomie co Mercury 75km:)
Które moduły silników używanych przez nas wędkarzy tak do 150Km są zablokowane przed modyfikacjami.?
Z tego co widzę to Suzuki,Yamaha .Honda 30-150km bazuje na tych samych sterownikach i procesorach od lat, no chyba że mowa była o Verado 400r to może i tak .
Załączone pliki
#3110 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 22:37
W takim razie jak to jest czy z 40 konnej yamahy albo mercury w wersji czterocylindrowej o pojemności 995cm3 można zrobić 60 albo 70 koni, czy nie?
#3111 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 23:23
A.... a dajcie spokój..🙂 Rozpisywałen się ale wykasowałem. 😁 Niech moc będzie z Wami..🙂👍Nie porownoj samochodów ktore sa mocno wysrubowane bo tam już rzeczywiście nie ma z czego isc w gore chociaż charakterystyke zawsze mozna zmienic na plus i bedzie sie to objawialo na rozne sposoby - elastycznosc, przyspieszenie a i pod gore na wyzszym biegu tez wjedzie i nie bedzie stękał itd itd itp
Wiec napisze nie wszytskie w szczegolnosci do 20 km nie oplaca sie z nimi nic robic bo ten przyrost jest znikomy ale mimo wszytsko zauważalny jednal zbyt malo za te pieniadze a robota ta sama . Natomiast sa modele itd ktore naprawde mozna rozkręcić i to o duzo - nie bez powodu moduly co rusz maja coraz nowsze procesory zablokowane przed modyfikacjami, oczywiscie wszytsko mozna pokonac na szczescie i robic co sie chce, a jak ktos wie jak to mozna uzyskac troche, sporo lub duzo - jest oczywiste ze im wiekszy siknik i jego pojemnosc tym wieksze możliwości...
Tak uczciwym jest napisanie ze v max itd ale z czym to sie zwieksza? Cyferblat zmieniam w zegarach, zakladam zle wyskalowany oszukuje gps czy co,? Zwiekszenie max obrotow lub wręcz zdjecie blokady na czujniku przeplywu powietrza myslicie ze pomoze? Odp brzmi nie - mapa mapa mapa, zaplon zaplon zaplon a co za tym idzie moc moc moc co przeklada sie na usmiech wlasciciela lodki....
Najbardziej uczciwym byloby napisanie ze oferuje przerobke silnika 50 km mercury efi, ktora daje osiagi porownywalne badz na tym samym poziomie co Mercury 75km:)
Użytkownik Bolesław edytował ten post 04 październik 2022 - 23:35
#3112 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 23:27
Średnio z litra pojemnośći na 16 zaworach możesz wycisnąć około 70 koni z wolnossaka. Czy z 40 konnej Yamy się da - nie wiadomo. Jak ma litr pojemności to teoretycznie tak. W praktyce producenci mają kilka metod wykastrowania silnika - od głupiej zaślepki w dolocie, po blokadę na mapie - mapa jest ucięta na granicznej wartości podciśnienia + mały zapas i jak podciśnienie w dolocie spada za mocno to wywala błąd map sensora i wchodzi w tryb awaryjny. Kto co ma to już wiedza tego kto się zna. Także tak - silniki z danego typoszeregu teoretycznie można odblokować - czasami wystarczy wywalenie blokady przepływu w dolocie (co czasami = wymiana przepustnicy), a czasami silnik wymaga jeszcze dodatkowo wgrania nowej mapy do sterownika lub jeszcze innych modyfikacji a czasami się po prostu nie da. Np. Honda BF100 to niby to samo co BF90, ale ma vtec + zastrzeżenie - min 98 oktanów. I tego sensownie nie przerobisz, choćby skały srały.
Użytkownik psulek edytował ten post 04 październik 2022 - 23:34
#3113 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 23:31
Czterocylindrowa Yamaha 995cm na wtrysku to inna kolej rzeczy, pewnie że się da. Można wgrać oryginalny soft od 60 i ogień, oryginał 70 to inna spodzina. Jaki to dokładnie symbol silnika bo na Polskę chyba nie wychodziły czterdziestki czterocylindrowe.A może to motor z Włoch to prawdopodobnie wystarczy zdemontować zaślepkę, daj nr sterownika.
Użytkownik Faja edytował ten post 04 październik 2022 - 23:35
- Og2 lubi to
#3114 OFFLINE
Napisano 04 październik 2022 - 23:50
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
#3115 OFFLINE
Napisano 05 październik 2022 - 07:34
Mam mercury 40 i nie dalej jak miesiąc temu wyjmowałem sterownik i wysylalem do roboty żeby zrobić więcej mocy...Czterocylindrowa Yamaha 995cm na wtrysku to inna kolej rzeczy, pewnie że się da. Można wgrać oryginalny soft od 60 i ogień, oryginał 70 to inna spodzina. Jaki to dokładnie symbol silnika bo na Polskę chyba nie wychodziły czterdziestki czterocylindrowe.A może to motor z Włoch to prawdopodobnie wystarczy zdemontować zaślepkę, daj nr sterownika.
Niestety trochę się nie dogadałem z majstrem i on mi uczciwie powiedział że z 4cylindrow da się zrobić z 40hp-60hp ale nie z 40hp 3cylindrowej jak u mnie.
"A grzebanie w 3 cylindrach żeby było 5hp więcej jest mało opłacalne... dodał "
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
- Faja lubi to
#3117 OFFLINE
Napisano 05 październik 2022 - 08:50
Witam poszukuje takiego zabezpieczenia przewodów do echosondy ,oraz przelotek gumowych do lin paliwowej zabezpieczającej otwór w bakiście
Pomożecie ?
https://allegro.pl/o...521-12302581411 - tylko są różne rozmiary, musisz wybrać
Maciek
#3118 OFFLINE
Napisano 05 październik 2022 - 08:51
Super, dzięki, szukałem ale nie wiedziałem jak to wpisać
A takie przelotki gumowe do instalacji np lini paliwowej ?
#3119 OFFLINE
#3120 OFFLINE
Napisano 05 październik 2022 - 08:56
Ja robiłem z zaślepki gumowej do rury kanalizacyjnej.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych