Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

SERWIS SHIMANO W JAPONII


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   jerzy

jerzy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3201 postów

Napisano 30 sierpień 2007 - 23:21

cześć

Szukam kontaktu do serwisu shimano w japonii !! :(
Czy ktoś ma email, skype czy num. tel do tych panów.
Prosze o pomoc!

pozd JW



#2 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 31 sierpień 2007 - 06:40

Adres powinien byc na karcie gwarancyjnej. Poza tym serwis realizowany jest przez sklep. Wysylasz multik tam gdzie kupiles.

Pozdrawiam
Remek

#3 OFFLINE   abarth7

abarth7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 588 postów
  • LokalizacjaWołomin

Napisano 31 sierpień 2007 - 07:12

Nie wiem jak jest z SHIMANO,ale z kilkuletniego doświadczenia w handlu wiem,że sklep nigdy nie jest gwarantem,gwarantem jest producent,i bez problemu można wysłać towar z dowodem zakupu(faktura,paragon)bezpośrednio do serwisu,a nawet lepiej bo serwis ma na naprawe 2 tygodnie,a przez sklep 3.POZDRAWIAM

#4 OFFLINE   abarth7

abarth7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 588 postów
  • LokalizacjaWołomin

Napisano 31 sierpień 2007 - 07:31

Mam numer do shimano w Japonii,może oni podadzą Tobie numer bezpośredni do serwisu: +81-72-223-3467

Znasz japoński? :mellow:

POZDRAWIAM

#5 OFFLINE   jerzy

jerzy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3201 postów

Napisano 31 sierpień 2007 - 10:56

dzięki,

nawet jak tam jest adres serwisu to jest ukryty pod tymi smisznymi znaczkami. ale jest już mały opostep.
dzieki abarth7, postaram sie =pomolestowac tych gosci telefonicznie.
pozd JW

#6 OFFLINE   abarth7

abarth7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 588 postów
  • LokalizacjaWołomin

Napisano 31 sierpień 2007 - 15:48

Spoko.Mam nadzieje,że sie uda.POZDRAWIAM

#7 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 31 sierpień 2007 - 17:17

Nie wiem jak jest z SHIMANO,ale z kilkuletniego doświadczenia w handlu wiem,że sklep nigdy nie jest gwarantem,gwarantem jest producent,i bez problemu można wysłać towar z dowodem zakupu(faktura,paragon)bezpośrednio do serwisu,a nawet lepiej bo serwis ma na naprawe 2 tygodnie,a przez sklep 3.POZDRAWIAM


To ZALEŻY. Są rzeczy, które należy dać bezpośrednio na serwis ale są i takie, które załatwia się pośrednio. Jeśli kołowrotek kupiono w renomowanym sklepie np. japantackle to z tego co się orinetuję można go wysłać do Jun'a.

Pozdrawiam
Remek


#8 OFFLINE   jerzy

jerzy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3201 postów

Napisano 31 sierpień 2007 - 17:19

zgadza się, ale Junn, jego ceny, standard jego usług to zupełnie inna bajka niz reelseler na e-bayu. Generalnie mój młynek za pośrednictwem japantackle.com pojedzie do serwisu shimano w Japoni. Drogo będzie, ale nie mam wyboru.

pozd JW :D

#9 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 31 sierpień 2007 - 17:21

zgadza się, ale Junn, jego ceny, standard jego usług to zupełnie inna bajka niz reelseler na e-bayu. Generalnie mój młynek za pośrednictwem japantackle.com pojedzie do serwisu shimano w Japoni. Drogo będzie, ale nie mam wyboru.

pozd JW :D


:D takie ryzyko sprowadzania na własną rękę. Podejmujemy je. W większości przypadków jest OK ale ... trafi się jeden taki, że trzeba wysłać.

Pozdrawiam
Remek


#10 OFFLINE   burzum666

burzum666

    Forumowicz

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 127 postów

Napisano 31 sierpień 2007 - 20:53

A jeśli mozna zapytać to co młynkowi było ? Jaka usterka?

#11 OFFLINE   jerzy

jerzy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3201 postów

Napisano 31 sierpień 2007 - 21:36

A jeśli mozna zapytać to co młynkowi było ? Jaka usterka?


glowna przekladnia napędzajaca szpule ulehgla zepsuciu..
części mozna wymienić ale jedynie za pośrednictwem japońskiego serwisu..

pozd JW


#12 OFFLINE   burzum666

burzum666

    Forumowicz

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 127 postów

Napisano 01 wrzesień 2007 - 06:58

Hmm...nie znam konstrukcji multika dokładnie, ale jesli byś miał nową część to sam byś był w stanie to złożyć do kupy? Jeśli tak to podaj numer części ze schamatu, zorientuję się ile ona kosztuje, może to być sporo taniej niż odsyłka do Japonii. Pozdrawiam

#13 OFFLINE   jerzy

jerzy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3201 postów

Napisano 01 wrzesień 2007 - 10:33

Hmm...nie znam konstrukcji multika dokładnie, ale jesli byś miał nową część to sam byś był w stanie to złożyć do kupy? Jeśli tak to podaj numer części ze schamatu, zorientuję się ile ona kosztuje, może to być sporo taniej niż odsyłka do Japonii. Pozdrawiam


cześć
tak rozbieranie i s kładanie multika to nawet fajna zabawa. reszte wysyłam na priv.
pozd JW :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych