Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Rozlany lakier od omotki na blank - pytanie laika.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   mefik

mefik

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 473 postów
  • LokalizacjaKalisz
  • Imię:Maciej
  • Nazwisko:Przybylski

Napisano 04 marzec 2013 - 18:08

Cześć

 

Zacznijmy od tego, że nie znam się kompletnie na budowaniu wędzisk.

 

Zakupiłem niedawno w sumie niedrogi kijek, który niestety musiałem sprowadzić do siebie przez internet.

 

Jego blank nie jest wcale lakierowany albo tylko jakoś tam delikatnie.

 

Mam z nim następujący problem - widać na blanku lakier, który nie wiem czy rozlał się z omotki czy nie wiem jak to tam się stało i w od razu popękał. Sytuacja wygląda tak jak na foto. I tu mam w sumie jedno czy dwa pytanka, a nie chciałbym się bawić w odsyłanie i użeranie z wysyłkami:

 

Czy może to wpłynąć na wartości użytkowe kijka czy może tylko jest to problem estetyczny? Czy można go po prostu spróbować jakoś powoli poodłamywać (ten lakier) z nielakierowanej części blanku czy będzie z tym problem, bo jak widać na jednej z fotek pęknięcie kończy się już na omotce? A może po prostu nic sobie z tego nie robić i łowić, bo po za estetyką w niczym to nie powinno przeszkadzać?


Z góry dzięki za pomoc ;)

 

17829474.png


48701762.png
 



#2 OFFLINE   mrWhite7

mrWhite7

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2266 postów
  • LokalizacjaHamburg
  • Imię:Artur
  • Nazwisko:Bielecki

Napisano 04 marzec 2013 - 18:28