Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

ELITE 5 (gps) z DSI czy tradycyjna?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   pio76

pio76

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 373 postów
  • LokalizacjaChełm
  • Imię:Piotr

Napisano 13 marzec 2013 - 09:40

Witam, koledzy co wybrać ELITE 5 z DSI (gps) czy tradycyjną (gps)? Czy ktoś z Was miał porównanie. Nie miałem wcześniej echa także nie mam doświadczenia. Jak widać odczyt z tego DSI ? Czy łatwo rozróżnić jakieś zapisy ryb ? Dzięki. Pozdr.



#2 OFFLINE   nrt80

nrt80

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 303 postów

Napisano 13 marzec 2013 - 12:09

Witam, koledzy co wybrać ELITE 5 z DSI (gps) czy tradycyjną (gps)? Czy ktoś z Was miał porównanie. Nie miałem wcześniej echa także nie mam doświadczenia. Jak widać odczyt z tego DSI ? Czy łatwo rozróżnić jakieś zapisy ryb ? Dzięki. Pozdr.

 

po jakimś czasie i tak dojdziesz do wniosku, że echo jest po to, żeby badać dno a nie toń. jeśli chodzi o identyfikacje twardości czytelniejsze będzie tradycyjne, jeśli chodzi identyfikację przedmiotów (skały, drzewa i inne zawady) to lepiej wypadnie dsi.



#3 OFFLINE   pio76

pio76

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 373 postów
  • LokalizacjaChełm
  • Imię:Piotr

Napisano 13 marzec 2013 - 12:50

O co chodzi z tą identyfikacją twardości...a jak z zapisami ryb? Sorry, że tak piszę ale nie znam się na tym



#4 OFFLINE   rower26

rower26

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1396 postów
  • Imię:Łukasz

Napisano 13 marzec 2013 - 13:30

O co chodzi z tą identyfikacją twardości...a jak z zapisami ryb? Sorry, że tak piszę ale nie znam się na tym