Było zadzwonić i zapytać czy jest dostępne jak tak bardzo zależało. W regulaminie jasno pisze więc nie ma co się pluć.
Czytaj co wyżej napisałem:
Przed złożeniem zamówienia zadałem pytanie o dostępności produktu (dzień wcześniej).
Odpowiedz:
Quote
Jeżeli dzisiaj złoży Pan zamówienie, przesyłkę możemy do Pana wysłać jutro.
Hehe, jeśli sklep Leszcz nazywasz amatorką to gratulacje dla ciebie. Ciekawe jakie ty miałbyś rozeznanie w dostępności sprzętu prowadząc taki sklep. Zapewne nigdy nie byleś w sklepie stacjonarnym nazywając go "amatorką".
Widzisz, jeśli coś oferuję do sprzedania, choćby tutaj na giełdzie jerkbaita, to sprzedaję rzeczy, które jestem w ich posiadaniu. Mam - sprzedaję, nie mam to nie oferuję i nie sprzedaję. Czy to takie dziwne? Jeżeli nie panujesz nad stanem magazynowym to zatrudnij kogoś kto się tym będzie zajmował i będzie za to odpowiadał. Jeżeli taka osoba już jest, no to widać albo jest niekompetentna albo nie ogarnia, bo jest tego nad wyrost jego możliwości. Wtedy pozostaje zatrudnić kogoś do pomocy.
Sklep zawalił moje zamówienie i zabrał mój cenny czas. Dlatego taka a nie inna moja ocena. Na znanym portalu aukcyjnym dostałby negatywa i każdy potencjalny, przyszły klient wiedziałby co było powodem mojego niezadowolenia lecz przy robieniu zakupów w sklepie internetowym jesteśmy tego pozbawieni i aby ustrzec się przed tego typu praktykami możemy jedynie podzielić się opiniami na forach internetowych.