Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Sklep internetowy http://leszcz.eu/ - nie polecam


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   spiningista

spiningista

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 109 postów
  • LokalizacjaNoord Brabant/Holandia
  • Imię:Irek

Napisano 04 czerwiec 2013 - 21:12

Nie polecam sklepu internetowego http://leszcz.eu/

Powód - złożone, potwierdzone i przyjęte zamówienie w dniu 2.06.2013 lecz 4.06.2013 po godz.16 informują o niemożliwości jego realizacji a tym samym jego anulowaniu. Wniosek - stan magazynowy na stronie nie adekwatny ze stanem faktycznym!

 

Człowiek zbroi się na wyprawę po czym zostaje z ręką w nocniku. Jeb..ny dropshipping!


Użytkownik spiningista edytował ten post 04 czerwiec 2013 - 21:16


#2 OFFLINE   damian22777

damian22777

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 267 postów

Napisano 04 czerwiec 2013 - 21:17

12.

Ze względu na to, że prowadzimy sprzedaż w kilku punktach jednocześnie, zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym, informacje o dostępności towarów umieszczone na stronie są orientacyjne i mogą różnić się od stanu rzeczywistego (istnieje możliwość wyczerpania zapasów). Po złożeniu zamówienia klient jest informowany o dostępności produktów przez pracownika sklepu telefonicznie bądź mailem. W przypadku wyczerpania zapasów danego produktu, Sklep Leszcz nie zrealizuje zamówienia na produkt, którego ta sytuacja dotyczy, o czym nasz pracownik poinformuje telefonicznie lub e-mailem.

 

   :rolleyes:


Użytkownik damian22777 edytował ten post 04 czerwiec 2013 - 21:19


#3 OFFLINE   spiningista

spiningista

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 109 postów
  • LokalizacjaNoord Brabant/Holandia
  • Imię:Irek

Napisano 04 czerwiec 2013 - 21:30

12.

Ze względu na to, że prowadzimy sprzedaż w kilku punktach jednocześnie, zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym, informacje o dostępności towarów umieszczone na stronie są orientacyjne i mogą różnić się od stanu rzeczywistego (istnieje możliwość wyczerpania zapasów). Po złożeniu zamówienia klient jest informowany o dostępności produktów przez pracownika sklepu telefonicznie bądź mailem. W przypadku wyczerpania zapasów danego produktu, Sklep Leszcz nie zrealizuje zamówienia na produkt, którego ta sytuacja dotyczy, o czym nasz pracownik poinformuje telefonicznie lub e-mailem.

 

:rolleyes:

 

...Pracownik naszego sklepu mailem lub telefonicznie poinformuje o terminie realizacji zamówienia i kosztach przesyłki...

 

Witamy! Informujemy, że status twojego zamówienia xxxx uległ zmianie na w trakcie realizacji -- Pozdrawiamy Zespół Obsługi Sklepu

Rozumiem, że jest przygotowywane do wysyłki, bo w innym wypadku powinni zmienić status na anulowane.

 

Przed złożeniem zamówienia zadałem pytanie o dostępności produktu (dzień wcześniej).

Odpowiedz:

 

Jeżeli dzisiaj złoży Pan zamówienie, przesyłkę możemy do Pana wysłać jutro.

Sklep ma u mnie BANA i to dożywotniego!


Użytkownik spiningista edytował ten post 04 czerwiec 2013 - 21:35


#4 OFFLINE   spinnerman

spinnerman

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4609 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 04 czerwiec 2013 - 21:41

Na milicję zapodaj !  :D  :D  :D  :D  :D  :D


  • Wojtek B. lubi to

#5 OFFLINE   spiningista

spiningista

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 109 postów
  • LokalizacjaNoord Brabant/Holandia
  • Imię:Irek

Napisano 04 czerwiec 2013 - 22:07

Dopóki będzie przyzwolenie dopóty będą tego typu praktyki. Niech każdy wyciągnie swoje wnioski.



#6 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8446 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 04 czerwiec 2013 - 22:30

ja nie wiem co mam w plecaku a ty chcesz zeby ktos wiedział ile ma czegoś w sieci sklepów :D



#7 OFFLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 14825 postów
  • LokalizacjaPodkowa
  • Imię:Daniel

Napisano 04 czerwiec 2013 - 22:37

Nazwa sklepu jednoznacznie wskazuje w jakich klientow "celuje" ;)


  • Dagon, fish28 i Wojtek B. lubią to

#8 OFFLINE   bartsiedlce

bartsiedlce

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 6254 postów
  • LokalizacjaSiedlce
  • Imię:Bartek

Napisano 04 czerwiec 2013 - 23:25

Może należałoby zmienić nazwę na "jeleń.eu"? :wacko:


  • Wojtek B. lubi to

#9 OFFLINE   spiningista

spiningista

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 109 postów
  • LokalizacjaNoord Brabant/Holandia
  • Imię:Irek

Napisano 05 czerwiec 2013 - 08:37

ja nie wiem co mam w plecaku a ty chcesz zeby ktos wiedział ile ma czegoś w sieci sklepów :D

Kolego, nie interesuje mnie co masz w plecaku. Znam większe sklepy internetowo-sieciowe i tematy są ogarniane. Jednym słowem sklep - amatorka.

 

EOT



#10 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8446 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 05 czerwiec 2013 - 09:07

Pisałem to w ramach żartu :ph34r: sam miałem podobne sytuacje.

#11 OFFLINE   Majo

Majo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1095 postów

Napisano 05 czerwiec 2013 - 13:14

Było zadzwonić i zapytać czy jest dostępne jak tak bardzo zależało. W regulaminie jasno pisze więc nie ma co się pluć.



#12 OFFLINE   Kozi

Kozi

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 379 postów
  • LokalizacjaŚrem

Napisano 05 czerwiec 2013 - 16:36

Kolego, nie interesuje mnie co masz w plecaku. Znam większe sklepy internetowo-sieciowe i tematy są ogarniane. Jednym słowem sklep - amatorka.

 

EOT

Hehe, jeśli sklep Leszcz nazywasz amatorką to gratulacje dla ciebie. Ciekawe jakie ty miałbyś rozeznanie w dostępności sprzętu prowadząc taki sklep. Zapewne nigdy nie byleś w sklepie stacjonarnym nazywając go "amatorką".



#13 OFFLINE   spiningista

spiningista

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 109 postów
  • LokalizacjaNoord Brabant/Holandia
  • Imię:Irek

Napisano 05 czerwiec 2013 - 18:02

Było zadzwonić i zapytać czy jest dostępne jak tak bardzo zależało. W regulaminie jasno pisze więc nie ma co się pluć.

Czytaj co wyżej napisałem:

Przed złożeniem zamówienia zadałem pytanie o dostępności produktu (dzień wcześniej).

Odpowiedz:

Quote

Jeżeli dzisiaj złoży Pan zamówienie, przesyłkę możemy do Pana wysłać jutro.

 

Hehe, jeśli sklep Leszcz nazywasz amatorką to gratulacje dla ciebie. Ciekawe jakie ty miałbyś rozeznanie w dostępności sprzętu prowadząc taki sklep. Zapewne nigdy nie byleś w sklepie stacjonarnym nazywając go "amatorką".

Widzisz, jeśli coś oferuję do sprzedania, choćby tutaj na giełdzie jerkbaita, to sprzedaję rzeczy, które jestem w ich posiadaniu. Mam - sprzedaję, nie mam to nie oferuję i nie sprzedaję. Czy to takie dziwne? Jeżeli nie panujesz nad stanem magazynowym to zatrudnij kogoś kto się tym będzie zajmował i będzie za to odpowiadał. Jeżeli taka osoba już jest, no to widać albo jest niekompetentna albo nie ogarnia, bo jest tego nad wyrost jego możliwości. Wtedy pozostaje zatrudnić kogoś do pomocy. 

 

Sklep zawalił moje zamówienie i zabrał mój cenny czas. Dlatego taka a nie inna moja ocena. Na znanym portalu aukcyjnym dostałby negatywa i każdy potencjalny, przyszły klient wiedziałby co było powodem mojego niezadowolenia lecz przy robieniu zakupów w sklepie internetowym jesteśmy tego pozbawieni i aby ustrzec się przed tego typu praktykami możemy jedynie podzielić się opiniami na forach internetowych.



#14 OFFLINE   Jeziorm 1

Jeziorm 1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1189 postów

Napisano 05 czerwiec 2013 - 19:49

Hehe, jeśli sklep Leszcz nazywasz amatorką to gratulacje dla ciebie. Ciekawe jakie ty miałbyś rozeznanie w dostępności sprzętu prowadząc taki sklep. Zapewne nigdy nie byleś w sklepie stacjonarnym nazywając go "amatorką".

 

Tja...

 

Pracuje w firmie w której na magazynie jest kilkadziesiąt  tysiecy pozycji... i wiesz co - wiemy dokładnie ile czego jest i kiedy braknie :)



#15 OFFLINE   mdziam_78

mdziam_78

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1713 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Marcin

Napisano 05 czerwiec 2013 - 21:00

Jak ktoś prowadzi 'magazyn' w zeszycie to może nie jest na bieżąco...

A tak poważnie, może to sytuacja podobna do tej, jaką ja miałek niedawno, mianowicie sklep ma asortyment udostępniony przez centrum dystrybucyjne i w momencie złożenia zamówienia dopiero sprawdzają dostępność i potwierdzają je lub anulują.

Kupiłem gps który miał status na magazynie, po prawie tygodniu przyszedł towar właśnie z Centrum Dystrybucji.

#16 OFFLINE   spiningista

spiningista

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 109 postów
  • LokalizacjaNoord Brabant/Holandia
  • Imię:Irek

Napisano 05 czerwiec 2013 - 22:55

Dlatego moim zdaniem należy wystrzegać się wszystkich dropshippingowych pseudosklepów! Kiedyś natrafiłem na restauracje gdzie po złożeniu zamówienia wysyłano ekspresowego gońca do sklepu po drugiej stronie drogi aby zakupił pólprodukty. Biznesmeni psia mać! Amatorka? Normalnie profeska!


Użytkownik spiningista edytował ten post 05 czerwiec 2013 - 22:57





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych