Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Melonair


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 OFFLINE   Zwierzu

Zwierzu

    Nie wiem, nie znam się zarobiony jestem !

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1138 postów

Napisano 10 czerwiec 2013 - 20:59

Moje pytanie do osób które miały styczność z Melonairem.

Są miejsca na starorzeczach, gdzie chętnie dostałbym się do upatrzonych pozycji, rozwiązanie wydaje się być dość ciekawe, tym bardziej że nie moczymy pupska w wodzie jak w belly a i sama platforma oceniając z samego filmu dość stabilna jak i zwrotna. W ofercie podają że jest pawęż silnika, echo z tego co widzę również dało by się zamontować.

Co o tym myślicie - tylko proszę mi tu nie wyjeżdżać z "pontonem dla ubogich" !

 

 

Zaznaczam że nie mam nic wspólnego z firmą, zainteresował mnie jeden z ich produktów.



#2 OFFLINE   marviz

marviz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 171 postów
  • LokalizacjaAugsutów

Napisano 10 czerwiec 2013 - 21:39

Wideo nagrywane w Augustowie w ośrodku Królowa Woda :)

 

 

Ja przerabiałem temat, nawet byłem bliski kupna Colorado XT i sprowadzenia go ze Stanów. Przy tych pontoon-boat'ach koszty są podobne do najmniejszych kolibri a w samochodzie zajmują podobną ilość miejsca i niewiele krócej się je rozkłada (ramę trzeba złożyć z rurek, a rama nieskładalna zajmuje miejsca jeszcze więcej). Mały ponton to i tak ta sama stabilność albo i większa, dodatkowo jest wygodniejszy i nie trzeba woderów, miejsce w samochodzie jest porównywalne lub mniejsze a jak dupa zaboli to i można wstać (a to często rzecz najważniejsza ;]).

 

Ten z wideo kosztuje 1600zł, za tą kwotę masz Kolibri KM-260 z Tokarexu, z pawężą pod silnik, ławkami i sztywną podłogą, GRUBSZYM materiałem i kilkoma komorami powietrznymi zamiast po jednej w każdym pływaku (a na jednym przebitym to cię na tym przewali na bok).