Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Karasie 2013


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   skalka

skalka

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 602 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 20 czerwiec 2013 - 18:43

Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Daiwy Exist gdzieś trzeba było kołowrotek wypróbować i wybrać gatunek, padło na karasie. Łowieniem tego gatunku z premedytacją zajmuję się od ubiegłego roku i w okresie letnim karasie potrafią dostarczyć wiele emocji. Dziś z Tomkiem złowiliśmy 14 sztuk o długości od ok 25 do ponad 30cm, kilka ryb masą przekroczyło na pewno 0,5kg. Ryby brały na jigi (główka 1g na hakach nr 8). Jednej mimo żyłki 0,14 nie udało się zatrzymać.

URL=http://www.fotosik.pl]2d683b33bb174ebamed.jpg[/URL]

ce39b1f88bee06e0med.jpg

8bd891ad291d4378med.jpg

Na naszych w "większości rybnych wodach" to alternatywa żeby poczuć coś na wędce. Pozdrawiam 


Użytkownik skalka edytował ten post 20 czerwiec 2013 - 18:44

  • Mariano Mariano, Apioo i kokosz77 lubią to

#2 OFFLINE   krystiano1981r

krystiano1981r

    Historię tworzą ci,którzy wieszają bohaterów...

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2790 postów
  • LokalizacjaDolina Widawy...;)
  • Imię:Krystian

Napisano 20 czerwiec 2013 - 18:46

karaś to fajna,waleczna ryba... :) zabawa przednia,zwłaszcza na spina...gratulacje... :) pzdr


  • tost lubi to

#3 OFFLINE   Dagon

Dagon

    :P

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3079 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 20 czerwiec 2013 - 19:12

...Na naszych w "większości rybnych wodach" to alternatywa żeby poczuć coś na wędce.