Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Problem z Lowrance MARK-5x Pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   zorroXXX

zorroXXX

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 47 postów
  • LokalizacjaRoztocze
  • Imię:Tomek

Napisano 22 czerwiec 2013 - 13:55

Mam problem z echosondą. Byłem na rybach i nagle na czuwaniu pojawił się jeden kwadracik, odpaliłem sprzęt i ślepe pole nie znikło. Na następny dzień pojawił się drugi. Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło. Echo nie ma roku, przywiezione z stanów wiec nie jest na gwarancji.  Jak włączam echo i pojawia się strona startowa z napisem producenta jest ok, wszystko czytelnie widać, jak zaczyna pracować to zaczynają się cyrki. To ślepe pole nie do końca jest ślepe, czasami coś tam widać lepiej, czasami gorzej. Na symulatorze jest to samo. Proszę o pomoc, może zmiana oprogramowania by pomogła.

Załączone pliki



#2 OFFLINE   Karol Krause

Karol Krause

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4148 postów
  • LokalizacjaBIAŁOŁĘKA-GŁOGÓW
  • Imię:Karol
  • Nazwisko:Krause

Napisano 22 czerwiec 2013 - 14:00

Miałem to samo w swojej .

Całe szczęście była na gwarancji i została wymieniona na nową.

Z tego co pamiętam co mówił sprzedawca że  to coś z matrycą.

U mnie brakowało jednego kwadracika i pojawiło się samoistnie.

Nigdy mi nie upadła itp...

Po włączeniu było zawsze ok ,problem pojawiał się po kilku minutach od włączenia.


Użytkownik Karol Krause edytował ten post 22 czerwiec 2013 - 14:02


#3 OFFLINE   zorroXXX

zorroXXX

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 47 postów
  • LokalizacjaRoztocze
  • Imię:Tomek

Napisano 22 czerwiec 2013 - 15:17

Moja także nie miała żadnych przygód, ale problem pojawia się zaraz po  włączeniu.


Użytkownik zorroXXX edytował ten post 22 czerwiec 2013 - 15:18


#4 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1953 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 22 czerwiec 2013 - 18:01

Wyślij do naprawy w serwisie Lowarnce w US. Oczywiście jak masz dowód zakupu. Procedura polega na zarejestrowaniu urządzenia, opisaniu usterki i oczekiwaniu na nadanie numeru naprawy który należy umieścić na wysyłanym opakowaniu. Należy się oczywiście liczyć z tym, że w czasie powrotu nasze celniki to oclą... 



#5 OFFLINE   zorroXXX

zorroXXX

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 47 postów
  • LokalizacjaRoztocze
  • Imię:Tomek

Napisano 22 czerwiec 2013 - 19:27

Paragonu z US też nie mam, tylko część opakowania



#6 OFFLINE   witek

witek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 23 czerwiec 2013 - 14:54

Opłata zryczałtowana za naprawę w US - 200 usd, jeśli nie ma gwarancji.



#7 OFFLINE   mdziam_78

mdziam_78

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1713 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Marcin

Napisano 24 czerwiec 2013 - 05:31

Kolego priv.

#8 OFFLINE   Baars

Baars

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Lokalizacjaokolice Odry...
  • Imię:Wojtek

Napisano 24 czerwiec 2013 - 05:46

Opłata zryczałtowana za naprawę w US - 200 usd, jeśli nie ma gwarancji.

To już w Polsce nikt serwisem Lowranca sie nie zajmuje, że za 200 "baksów" zza ocean trzeba słać.
Przy takich kosztach naprawy to już bym wolał za innym, nowym echem się rozglądać..

Użytkownik Baars edytował ten post 24 czerwiec 2013 - 05:47


#9 OFFLINE   zorroXXX

zorroXXX

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 47 postów
  • LokalizacjaRoztocze
  • Imię:Tomek

Napisano 24 czerwiec 2013 - 09:14

Awaria stała się na rybach z czwartku na piątek, jak przyjechałem dzwoniłem do przedstawiciela, kazał mi wysłać zdjęcie i czekam.