Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Ile na wejście?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Arturro

Arturro

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 19 postów
  • Lokalizacjakoło Chojnic

Napisano 24 luty 2008 - 21:22

Witajcie,
Ostatnio często przeglądam forum i coraz to częściej zastanawiam się nad spróbowaniem łowienia jerkami. Tylko ile trzeba mieć żeby sobie kupić przyzwoity sprzęt. Na forum głównie są polecane multiplikatory Daiwa, Shimano czy Abu ale one są dość drogie, a ja jestem na razie uczniem a nie chcę odkładać XX miesięcy żeby sobie kupić jakiś sprzęt a z marszu te 500zł się nie pociągnie. Więc ile trzeba mieć kasy żeby mozna było sobie kupić multi+wędka?
Pozdrawiam
Artur

#2 Guest__*

Guest__*
  • Guests

Napisano 24 luty 2008 - 21:29

.


Użytkownik J_J edytował ten post 26 czerwiec 2014 - 08:02


#3 OFFLINE   @slider@

@slider@

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2730 postów

Napisano 24 luty 2008 - 21:30

To zależy od wagi przynęt jakie chcesz sie posługiwać.

W 500/700zł powinieneś sie zmieścić jeszcze można jaki używany sprzęt dostać. Ja tak samo jestem uczniem i tez mam zamiar kupić swój pierwszy sprzęt.

Pozdrawiam
Slider

#4 OFFLINE   tornado

tornado

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1703 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk

Napisano 24 luty 2008 - 21:45

@ slider@ :lol: :lol: :lol: :unsure:

#5 OFFLINE   Gumofilc

Gumofilc

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6193 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 24 luty 2008 - 22:05

Tak bedac na Twoim m-cu to zanim zaczalbym liczyc kase, ktora zainwestuje, zastanowilbym sie nad celem, jaki przyswieca przedsiewzieciu.
Jezeli tym celem jest lowienie wiekszej ilosci ryb i ryb wiekszych to kluczowa sprawa jest znalezienie miejsca, gdzie te ryby wystepuja.