Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Kiedy następne branie szczupaka...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   staszek123

staszek123

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 21 listopad 2013 - 19:41

Witam wszystkich.

 

Dopiero zaczynam swoją przygodę z wędkowaniem, jestem niedoświadczonym wędkarzem i mam do was pewne pytanie....

Otóż dzisiaj holowałem szczupaka na blaszkę, ale po połowie odległosci odpiął się :/ i właśnie tutaj moje pytanie. Po jakim czasie szczupak zacznie ponownie atakować itp. kilka godzin/ doba itp czy jest jakiś orientacyjny czas (bądź może wiecie z włąsnego doświadczenia po jakim czasie szczupak zdecyduje się na ponowny atka/żerowanie) bo jestem w tym zielony, a chciałbym jutro ponownie spróbować go złowić, a nie chciałbym go częsciowo wystraszyć rzucaniem itp.

 

Może jedynm wydaje się idiotyczne to moje pytanie, ale proszę zrozumcie to gdyż dopiero wdrażam się w wędkarstwo :)

 

P.S. z góry bardzo dziękuje za wszelkie spostrzeżenia/ podpowiedzi itp, :)



#2 OFFLINE   Joah12345

Joah12345

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 817 postów
  • LokalizacjaGorzów Wielkopolski
  • Imię:Dawid
  • Nazwisko:Spin & Mucha

Napisano 21 listopad 2013 - 19:46

Pewnie jak się zagoi mu morda :)

a tak naprawdę to rożnie to bywa, czasem się zdarza ze złapiesz szczupaka z świeżo wbitym kopytem poprzednika w japie a czasem może minąć kilka dni bo będzie jakiś wystraszony, nie głodny  a może już nigdy go nie złapiesz bo już został wy filetowany...



#3 OFFLINE   Rodu

Rodu

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1906 postów
  • Imię:Robert

Napisano 21 listopad 2013 - 19:54

Zdarza się , że złapiesz wyholujesz wypuścisz a on bije w wabik kolegi na sąsiedniej łódce.

Nie ma reguły.



#4 OFFLINE   @Wojti

@Wojti

    trolling for pike

  • +Forumowicze