To się nie wypowiadaj na tematy o których nie masz zielonego pojęcia, bo podajesz nierealne wartości.
A jakie są realne?
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 07 lipiec 2024 - 00:41
To się nie wypowiadaj na tematy o których nie masz zielonego pojęcia, bo podajesz nierealne wartości.
Napisano 19 sierpień 2024 - 17:38
Napisano 20 sierpień 2024 - 08:22
Napisano 20 sierpień 2024 - 12:18
No właśnie mam gaźnik z 20 oryginalny i chiński i na obu mocy ma dokładnie jak 15KM
Łódka pływa tak:
Na Chińskim Stormie 20KM 48km/h, Na Yamaha 20KM 48km/h.
Na chińskim stormie 15KM 37km/h
Ta Yamaha z gaźnikiem od 20 37km/h...
Na śrubie 12 nie wchodzi w ślizg (20 mają 9 1/4 x 12) Pływa dopiero na 10.
Wszystko testowane na tej samej łodzi, obroty pod prąd 5650 z prąde3m 5850.
Pojemność wynika że wszystkie mają tą samą czyli 362
Użytkownik Tresor edytował ten post 20 sierpień 2024 - 12:32
Napisano 20 sierpień 2024 - 13:53
Użytkownik womaly23 edytował ten post 20 sierpień 2024 - 13:54
Napisano 20 sierpień 2024 - 15:51
Napisano 20 sierpień 2024 - 22:49
Użytkownik womaly23 edytował ten post 20 sierpień 2024 - 22:53
Napisano 20 sierpień 2024 - 22:53
Mocy przybywa ale ta 9.9 ma pojemność 362cm³ a ta 20 która mam i od której zakładałem gaźnik ma 432 i stąd bierze się różnica w osiągach... Coś mi się wydaje że te 20 to tylko na papierze...
Chciałem to napisać wcześniej ale już nie mogłem edytować. Wcześniej myślałem że obie mają tą samą pojemność.
Storm 20 ma pojemność 387 co wskazuje na 20KM tosie.
Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka
A 432cc to nie jest nowa, wykastrowana 25 na wtrysku?
Napisano 20 sierpień 2024 - 22:56
Napisano 21 sierpień 2024 - 15:33
Napisano 21 sierpień 2024 - 23:19
Użytkownik womaly23 edytował ten post 21 sierpień 2024 - 23:20
Napisano 08 wrzesień 2024 - 18:38
Witam, miał ktoś może do czynienia z Parsunem F15 PRO (zdławiona 40stka - EFI na wtrysku i pojedyńczych cewkach)? Według sprzedawców tego silnika zblokowanie jest mechaniczne i można je usunąć w 2 minuty, jednak nigdzie nie mogę się dopatrzeć jakiegoś elementu względnie łatwo dostępnego który ogranicza ten silnik. Zgodnie z papierami dostarczonymi z silnikiem przy 4000obr/min na mieć 15KM, po pierwszym etapie dotarcia sprawdziłem max obroty przy WOT: 4000 jak papiery mówią czyli 15 koni. Ktoś coś jakieś wskazówki?
Napisano 09 wrzesień 2024 - 06:00
Napisano 09 wrzesień 2024 - 06:47
Użytkownik Tresor edytował ten post 09 wrzesień 2024 - 06:49
Napisano 09 wrzesień 2024 - 09:20
Zdławiona 40?
Dzięki za wskazówki. Moje przypuszczenie też jest takie że coś z ograniczeniem dopływu powietrza, ale nie mogłem się niczego tam dopatrzeć, sprawdzę jeszcze kamerą inspekcyjną. Przepustnica otwiera się o 90 stopni więc cięgna wykluczylem.Jeżeli EFI jest mechanicznie zdławiona to musi być ogranicznik na przepustnicy. Jakaś blaszka, kawałek plastiku. Zerknij na przepustnice, i zobacz czy się otwiera na maxa. Może być ograniczona linkami / cięgnami żeby się nie otwierała na max.
Napisano 09 wrzesień 2024 - 14:07
Jak przepustnica idzie na ful to może sama zwężka na dyszy jak w mojej toście 9,9 sport EFI?
Napisano 09 wrzesień 2024 - 16:46
Napisano 24 listopad 2024 - 12:56
Użytkownik Bartek_C edytował ten post 24 listopad 2024 - 12:57
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych