Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wielkość przynęt na szczupaka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   patryk48

patryk48

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 21 postów

Napisano 25 luty 2014 - 18:30

Witam!
Chciałem się poradzić bardziej doświadczonych wędkarzy:
Na ryby zaczęłem chodzić w czerwcu zeszłego roku. Łowię na jeziorach PZW i paru prywatnych stawach. Łowię na głębokości do 4m.
Rzadko łowię jakieś większe sztuki, najczęściej do 1kg (nie zabieram ryb z łowiska, lubię tylko "czuć" rybę na kiju).
Jakiej wielkości i gramatury przynęty na niedużego szczupaka mi polecicie? Chodzi mi przede wszystkim o gumy i woblery (jedno i dwu częściowe).

Jestem początkującym wędkarzem, proszę byście mi poradzili czy lepsze są duże czy małe przynęty?
Fajnie gdybyście podali jakieś przykładowe przynęty skuteczne na nieduże szczupaki.

#2 OFFLINE   Profil_Nieaktywny

Profil_Nieaktywny

    Sparta Rods

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3476 postów
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Borucki

Napisano 25 luty 2014 - 18:32

najlepsze jest umiejętne korzystanie z informacji zawartych na forum...tu jest taka masa informacji.....że i tak nie uzyskasz odpowiedzi na zadane pytanie chyba że je doprecyzujesz odnośnie konkretnych łowisk.....bo są zwolennicy łowienia szczupaków na 6 cm przynęty , a są również tacy którzy łowią na 30 cm potwory...i oba te rozmiary są skuteczne...


  • Negra i patryk48 lubią to

#3 OFFLINE   Popej

Popej

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1179 postów
  • LokalizacjaGorzow Wlkp./Białystok
  • Imię:Bartosz
  • Nazwisko:Szczupak to jest król wód

Napisano 25 luty 2014 - 18:34

Prosze i nie ma za co
http://jerkbait.pl/i...earch_in=forums

#4 OFFLINE   @Wojti

@Wojti

    trolling for pike

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1820 postów
  • LokalizacjaGdynia/Rumia
  • Imię:Wojciech