Jump to content

  •      Sign In   
  • Create Account

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Photo

Ukraińskie pontony - pytanie.


  • This topic is locked This topic is locked
25 replies to this topic

#1 OFFLINE   denis-pl

denis-pl

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 54 posts
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Denis
  • Nazwisko:Miszeniow

Posted 29 April 2014 - 13:05

Witam wszystkich.

 

Udało mi się jednak zarejestrować tu, najgorsze to były pytania o ryby :) Jestem z Ukrainy i nie znam się na Polskich nazwach ryb. Ale w końcu sie udało...

 

Pytanie moje następne, widzę że w Polsce są bardzo popularne Ukraińskie pontony, mam u siebie dobrą firmę no i postanowiłem sprowadzać te pontoniki do Polski. Jak na razie nie sprzedaję sprzętu tylko przygotowuję się, no i mam prośbę o ocenę stronki oraz komentarzy co do ceny. Od razu powiem, że mam już kilka zdań na ten temat, zwłaszcza ciężko czytelne tabelki, w których można się pomylić pomiędzy łodziami z kilem i bez. Pracuje nad tym.

Będę wszystkim bardzo wdzięczny za porady.

Stronka to: .......

 

Pozdrawiam

 

W sprawie ogłoszeń komercyjnych proszę o kontakt z administratorami (@remek albo @Friko)



#2 OFFLINE   cristovo

cristovo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,498 posts

Posted 29 April 2014 - 13:39

Cześć.

 

Stronka jak stronka, można się zapewne doszukać jakichś literówek, ale ogólnie jest OK. Brakuje jednak informacji o gwarancji oraz serwisie, poza tym galeria jest uboga, do tego gdzie zdjęcia w większej rozdzielczości w katalogu produktów ("katalog produkcji" nieco dziwnie brzmi ;))??? W ogóle skromne info o firmie i pontonach, gdybym szukał tego typu pływadła, zapewne bym nie poprzestał na znalezionych na stronce danych...

 

 

Pozdrawiam i powodzenia B)

cristovo


  • denis-pl likes this

#3 OFFLINE   denis-pl

denis-pl

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 54 posts
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Denis