Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wedkarze ostrzegam przed zakupem w sklepie Odpłyniesz.pl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Wormson

Wormson

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 50 postów
  • LokalizacjaTam gdzie można cieszyć się wedkarstwem i przyrodą
  • Imię:Krystian
  • Nazwisko:Z.

Napisano 07 sierpień 2014 - 10:11

Witam

Panowie ostrzegam o zakupach w tej   firmie Odpłyniesz.pl  odesłałem silnik na gwarancji czekałem swoje ok 3 tygodnie. I tu sie kończy sielanka.Silnik przyszedł bez żadnego opisu z kartą gwarancyjną, dowodem sprzedazy nawet nie wyjetym z opakowania były w specjalnej kopercie co za tym idzie nie opisana naprawa ani czego dotyczyła.Telefonujac do firmy zadałem pytanie czy Pan ktory odebrał tel.wie co było naprawiane stwierdził ze nie,poprosiłem o kontakt do serwisu stwierdził ze nie da bo nie musi.Zapytałem sie co z gwarancją dlaczego nie opisana i nie podbita stwierdził ze to serwis powinien zrobić.Zapytałem co w tym wypadku jesli mi jako konsumentowi po trzeciej naprawie przysługuje prawo wymiany na nowy albo zwrot gotówki.Stwierdził ze beda naprawiac do skutku a kasy nie dostane ani wymiany na nowy.Zapytałem czy w takim ukladzie ma zamiar spotkac sie w sadzie bezczelnie odpowiedział nie ma sprawy.

Koledzy po kiju jesli nie chcecie miec podobnych przygód z pseudo sprzedawcami nie polecam tej firmy!!!!!!!! CZekam az sie popsuje kolejne 2 razy i tylko mam problem nie podbita gwarancja ze raz juz był naprawiany. Załanczam link do klamliwej opinii tego Pana

 

 http://allegro.pl/my...dbacks/gave.php

 

Ja wnoszę pozew o zniesławienie przez tego osobnika jak nazwał mnie jesli ktoś zamierza oszukiwać nas wedkarzy to musi sie liczyć z tym ze nas jest wielu......i nie damy sie oszukiwac i oczerniać a mamy prawo pytac i egzekwowoac prawa od sprzedajacych.Los Panu wymierzy sprawiedliwosc w sadzie i tyle w temacie.



#2 OFFLINE   miramar69

miramar69

    jadę na ryby i nie będzie mnie trochę , trzeba odpocząć od

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4966 postów
  • LokalizacjaSANDOMIERZ
  • Imię:MARIUSZ

Napisano 07 sierpień 2014 - 10:20

Sama nazwa sklepu już daje dużo ..................... do spławienia klienta


  • Wojtek B. i Popej lubią to

#3 OFFLINE   Jano

Jano

    mode raptor

  • Moderatorzy
  • 3206 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 07 sierpień 2014 - 10:26

Mało konkretów, sporo emocji i chaosu,

generalnie z powyższej informacji zrozumiałem, że kupiłeś silnik i... "coś tam" potem poszło z silnikiem i sprzedającym nie tak jak powinno...



#4 OFFLINE   Pasta

Pasta

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 972 postów
  • LokalizacjaGliwice
  • Imię:Mariusz
  • Nazwisko:P

Napisano 07 sierpień 2014 - 10:26

powinni zmienić na popłyniesz.pl ;) wrzuć cytat z komentarza bo po linku pokazuje mi moje komantarze a jestem ciekaw co tam wypisali:)



#5 OFFLINE   Wojtek B.

Wojtek B.

    Wiślak

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1829 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Wojtek

Napisano 07 sierpień 2014 - 10:28

Witam

Panowie ostrzegam o zakupach w tej   firmie Odpłyniesz.pl  odesłałem silnik na gwarancji czekałem swoje ok 3 tygodnie. I tu sie kończy sielanka.Silnik przyszedł bez żadnego opisu z kartą gwarancyjną, dowodem sprzedazy nawet nie wyjetym z opakowania były w specjalnej kopercie co za tym idzie nie opisana naprawa ani czego dotyczyła.Telefonujac do firmy zadałem pytanie czy Pan ktory odebrał tel.wie co było naprawiane stwierdził ze nie,poprosiłem o kontakt do serwisu stwierdził ze nie da bo nie musi.Zapytałem sie co z gwarancją dlaczego nie opisana i nie podbita stwierdził ze to serwis powinien zrobić.Zapytałem co w tym wypadku jesli mi jako konsumentowi po trzeciej naprawie przysługuje prawo wymiany na nowy albo zwrot gotówki.Stwierdził ze beda naprawiac do skutku a kasy nie dostane ani wymiany na nowy.Zapytałem czy w takim ukladzie ma zamiar spotkac sie w sadzie bezczelnie odpowiedział nie ma sprawy.

Koledzy po kiju jesli nie chcecie miec podobnych przygód z pseudo sprzedawcami nie polecam tej firmy!!!!!!!! CZekam az sie popsuje kolejne 2 razy i tylko mam problem nie podbita gwarancja ze raz juz był naprawiany. Załanczam link do klamliwej opinii tego Pana

 

 http://allegro.pl/my...dbacks/gave.php

 

Ja wnoszę pozew o zniesławienie przez tego osobnika jak nazwał mnie jesli ktoś zamierza oszukiwać nas wedkarzy to musi sie liczyć z tym ze nas jest wielu......i nie damy sie oszukiwac i oczerniać a mamy prawo pytac i egzekwowoac prawa od sprzedajacych.Los Panu wymierzy sprawiedliwosc w sadzie i tyle w temacie.

 

Hej!

 

Nie działa link, który zamieściłeś.

 

Niestety wielu jest na tym świecie pseudo biznesmenów i nieuczciwych pracodawców, którym słowa wystaje z butów. Rozwiązanie- tylko jedno. Dożywotni zakaz prowadzenia jakiejkolwiek działalności.

 

 

W.



#6 OFFLINE   Pawgas

Pawgas

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 782 postów
  • LokalizacjaBerlin/Szczecin
  • Imię:Paweł

Napisano 07 sierpień 2014 - 10:33

Kolego szkoda czasu na przepychanki. Swoje prawa realizuj nie na podstawie gwarancji a odpowiedzialności sprzedawcy za towar konsumencki. Wysyłasz im (sprzedawcy nie gwarantowi) wraz z żądaniem doprowadzenia go do zgodności z umową i mają 14 dni na odpowiedź, jak nie odpowiedza to znaczy że uznali twoje żądania za zasadne (termin zawity). Ustawa o sprzedaży konsumenckiej wskazuje, iż najpierw powinni naprawić lub wymienić na nowy a w przypadku gdyby naprawa byłaby zbyt kosztowna to możesz wedle swojego wyboru rządać obniżenia ceny (gdy wada jest nieistotna) lub w przypadku gdyby wada była istotna (uniemozliwiająca normalne korzystanie z rzeczy) możesz od umowy odstapić. Odstąpienie od umowy następuje ze skutkiem ex tunc czyli strony winny zwrócić sobie wszystko co sobie świadczyły. Sprzedawca powinien ponadto dokonać zwrotu kosztów demontażu i przesyłki jakie poniósł kupujacy.


Użytkownik Pawgas edytował ten post 07 sierpień 2014 - 10:37

  • Wojtek B. lubi to

#7 OFFLINE   Mosteque

Mosteque

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 264 postów
  • LokalizacjaŻyrardów
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:Mosteque

Napisano 07 sierpień 2014 - 10:35

Mnie złamała się w pontonie taka część, która trzyma dulkę od wiosła. Wykonana z badziewnego plastiku, więc nic dziwnego, że pękła. Czekam tylko, aż pęknie z drugiej strony, ale już sobie wystrugałem takie kołki z kija od szczotki i to wystarczy.

Ale do rzeczy - zadzwoniłem do odpłyniesz, opowiedziałem o problemie, pan nie zrozumiał, o którą część chodzi. Wysłałem mms ze zdjęciem. W odpowiedzi otrzymałem sms: 100 zł plus 17 za przesyłkę. Zadzwoniłem i spytałem: a co z gwarancją? Odpowiedź: "To jest uszkodzenie mechaniczne nieobjęte gwarancją. Pan ZA MOCNO WIOSŁOWAŁ".

 

Pontony od nich są naprawdę fajne, ale za takie traktowanie klienta należy ich olewać i przestrzegać przed nimi każdego wędkarza.



#8 OFFLINE   @Wojti

@Wojti

    trolling for pike

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1819 postów
  • LokalizacjaGdynia/Rumia
  • Imię:Wojciech
  • Nazwisko:Kuczkowski

Napisano 07 sierpień 2014 - 10:35

Za dużo emocji (chociaż tez bym się zdenerwował). Rzecznikiem Konsumentów raczej Ci nic nie pomoże bo wiem jak oni działają. Ze skierowaniem sprawy do sadu to się trochę zapędziłeś. Jeśli się polubownie nie dogadasz ze sprzedający to działaniami o których piszesz niewiele zwojujesz. Takie mamy prawo w Polsce.


Użytkownik @Wojti edytował ten post 07 sierpień 2014 - 19:13