
Suzuki DT6 163ccm 1993
#1
OFFLINE
Napisano 20 sierpień 2014 - 20:39
#2
OFFLINE
Napisano 20 sierpień 2014 - 20:57
Przerabiałem ten temat. Ciężko o fachowca. Lepiej kupić 10 km.
#3
OFFLINE
Napisano 20 sierpień 2014 - 21:10
#4
OFFLINE
Napisano 20 sierpień 2014 - 21:28
Swego czasu miałem taki sam plan. Do wymiany dysza w gaźniku i wylot spalin ale odpuściłem gdy napatoczyło się 10 km.
Powodzenia
#5
OFFLINE
Napisano 21 sierpień 2014 - 09:32
W gaźniku pewnie wystarczy wymiana dysz, a ten kołnierz wlotowy to na 99% po prostu rodzaj kryzy grubości cienkiej blaszki ograniczającej wlot. Jak odkręcisz gaźnik od cylindra to go powinieneś zobaczyć. Jeśli go nie ma to może być zwężka na wylocie (no ale skoro piszą że na wlocie to właśnie tam, albo czasami przed wlotem do gaźnika).
#6
OFFLINE
Napisano 21 sierpień 2014 - 16:44
#7
OFFLINE
Napisano 28 sierpień 2014 - 22:55
witam. dyszą lub gażnikiem mocy nie podniesiesz.poszukaj strony o podnoszeniu mocy w silnikach 2T.nie jest to prosta sprawa ale do zrobienia.1. zrobić pełny wał.2.organki twardsze listki.3.podpiłować okna.4.splanować głowice 5.przyśpieszyć zapłon.6.gażnik lub dysza do 8 km.po takich zabiegach możesz się pokusić i zmienić śrube na szybkom.dalej chcesz przeróbek?pozdrawiam królik.
#8
OFFLINE
Napisano 29 sierpień 2014 - 07:16
Myślę, że jest duża różnica między podnoszeniem mocy do 8KM w silniku, który nominalnie ma 6, a w silniku, który nominalnie ma 8 a został w prosty sposób zdławiony do 6 Pamiętam że ten drugi case dotyczył starej Yamachy 9.9 i 15KM. Jak jest w tym przypadku - nie wiem.
#9
OFFLINE
Napisano 29 sierpień 2014 - 07:16
Jemu nie chodzi o tuning tylko o usunięcie fabrycznego kastrowania.
#10
OFFLINE
Napisano 29 sierpień 2014 - 08:07
Staję przed podobnym dylematem. Mam yamaszkę 4km 1996 i chciałbym z niej zrobić 6, podobno ta sama śpiewka tylko udrutowany jest a to te same silniki.
#11
OFFLINE
Napisano 31 sierpień 2014 - 23:11
w 2t bardzo ważny jest wydech.w silniku zaburtowym wydech jest przez noge prosto do wody.tam nie ma zadnej kryzy która ma dławić żeby silnik 6 km miał 8 km.bez drastycznej ingerencji nic nie osiągniesz.założysz dyszę lub gażnik to się będzie zalewał.ja przerobiłem tak yamahę 5 km teraz pływa ok.
#12
OFFLINE
Napisano 07 lipiec 2019 - 11:29
Użytkownik filser edytował ten post 07 lipiec 2019 - 11:30
#13
OFFLINE
Napisano 07 lipiec 2019 - 13:00
Ja mam dt 8 i jest to zarąbiasty silnik. Sam na Warcie (z ekwipunkiem) w łódce Linder Fishing 440 23 km/h pod prąd - z pradem 29 km/h.
Lekki. Pali od strzała.
#14
OFFLINE
Napisano 17 kwiecień 2025 - 13:39
Pozwolę sobie odkopać kotleta może komuś się przyda:
W 8 jest inny gaźnik ma dużo szerszy wylot i samo przewiercenie podstawy nic nie da.
Trzeba wymienić gaźnik i podstawę gaźnika.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych