
Problem z silnikiem neraus 46
#1
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 02:12
#2
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 06:59
Raczej tak.Najlepiej je wypierniczyć i kupić maxymizer z płynną regulacją obrotów.
#3
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 07:01
#4
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 13:15
#5
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 18:58
crizz100, on 30 Oct 2014 - 12:15, said:
Jakich znowu k-wa cewkach? Kazdy silnik elektryczny do lodki ma regulacje przez zmiane rezystancji w obwodzie wirnika przez przelacznik nie ma tam zadnych cewek.Za te 70 dych mozesz miec "maxymizer" zewnetrzny. Jak jestes zainteresowany PW
Rozbierz silnik (a w zasadzie pędnik) i za szczotkotrzymaczem zobaczysz zalane cewki z których wyprowadzone są przewody . Przynajmniej w Minn Kotach które są na przełączniku a jak jest w tych innych dziwnych to nie wiem ale pewnie podobnie. Silniki z maxximizerem w tym miejscu są puste.
2300132.jpg 48,24 KB
9 Ilość pobrań
Można też policzyć ilość połączeń na przełączniku i zastanowić do czego one są.
Użytkownik Paprykarz edytował ten post 30 październik 2014 - 19:04
#6
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 19:17
Rozkręć "czapę" i zobaczysz na 99% wytopienie na przełączniku.Przerabiałem to trzy razy i ...zmieniłem silnik.
#7
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 19:28
no jak by to było to wytpoienie to nie problem, bo wymiuenię przełącznik i ma być...
#8
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 19:37
Dokładnie, tylko ze ja musiałem wymienić trzy razy w ciągu dwóch miesięcy
#9
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 20:02
#10
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 21:39
- Tomasz eS lubi to
#11
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 22:42
#12
OFFLINE
Napisano 30 październik 2014 - 22:56
"Silniki z maxximizerem w tym miejscu są puste."
Bo tam jest regulacja wypełnieniem impulsu, wiec rezystor jest niepotrzebny
Użytkownik crizz100 edytował ten post 30 październik 2014 - 23:15
#13
OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 08:23
Pewnie masz rację.
#14
OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 09:14
Mam ten sam problem ze swoim Motor Guidem. Te przełączniki konstrukcją przypominają stare kołchoźniki co kiedyś po wsiach na ścianach wisiały. Ja swój rozebrałem ( choć nierozbieralny ) coś tam poczyściłem, blaszki popodginałem i na razie działa. Ale to metoda doraźna. Kupno nowego raczej nie ma sensu, bo wytrzyma 1 - 2 miesiące. Jedynym rozsądnym wyjściem jest założenie maximzera, choć to spory koszt.
#15
OFFLINE
Napisano 31 październik 2014 - 09:36
#16
OFFLINE
Napisano 08 listopad 2014 - 18:47
#17
OFFLINE
Napisano 10 listopad 2014 - 18:03
- Tomasz eS lubi to
#18
OFFLINE
Napisano 10 listopad 2014 - 18:09
#19
OFFLINE
Napisano 29 październik 2024 - 22:58
Wiem znowu odkopuje temat.
Panowie w moim silniku non stop ( średnio raz na sezon max co dwa sezony) palił przełącznik. Zwykle chodził do końca wyprawy pięknie i gdy chciałem wypłynąć na nastepną innego dnia to nie działał .Tak też było ostatnio , tyle ,ze działał poczatkowo tylko 5 bieg ( albo 4 jeszcze ?) i wszystkie wsteczne , potem tylko 5 i po tym jak odpłynąłem troche od brzegu to i 5 przestała działać , tylko wsteczne zostały. Wymieniłem przełącznik (mam ich zapas w razie W) bo faktycznie złom , ale silnik nadal tylko chodzi na 5 biegu i ma 3 wsteczne. Przeglądnąłem z grubsza wszystko i jest ok. Gdzie szukać uszkodzenia ma ktoś jakieś pomysły ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych