A masz coś wzmacniane na pawęży czy tak jak bylo ?
Żadnych wzmocnień, w/g zapewenień producenta ma wytrzymać 15 KM.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 03 kwiecień 2017 - 21:12
A masz coś wzmacniane na pawęży czy tak jak bylo ?
Żadnych wzmocnień, w/g zapewenień producenta ma wytrzymać 15 KM.
Napisano 04 kwiecień 2017 - 09:49
No mi też tak mówił. Wczoraj z ciekawości wieczorem lampę wsadziłem do tylnej bakisty . Mogłem tego nie robić . Świeci się w paru miejscach . Ktoś rozłupywał może taką ? Bo nie wiem czy się przejmować , czy robić coś . O ile z tyłu przy kilu to się da to boki już nie bardzo bez rozpoławiania.
Napisano 04 kwiecień 2017 - 11:32
No ja przepływałem pierwszy sezon na silniku 10KM dwusuwie i zero problemu ale znajomy ma 15KM 4 suwa i on zna tylko dwa położenia rumpla od gazu 0 i 100% i jeszcze nic mu się nie urwało a dodatkowo zaczepił się o sieć to myślał że już po łodzi i silniku ale nic się nie stało.
Ale fakt że do jakości wykonania to jeszcze daleko ale łódeczka nadrabia stabilnością i komfortem łowienia stabilna i dobrze pływa.
Użytkownik ememiks edytował ten post 04 kwiecień 2017 - 11:35
Napisano 04 kwiecień 2017 - 19:44
No mi też tak mówił. Wczoraj z ciekawości wieczorem lampę wsadziłem do tylnej bakisty . Mogłem tego nie robić . Świeci się w paru miejscach . Ktoś rozłupywał może taką ? Bo nie wiem czy się przejmować , czy robić coś . O ile z tyłu przy kilu to się da to boki już nie bardzo bez rozpoławiania.
Pisałem trochę o jakości tej łódki kilka stron wcześniej, jak już ją masz to musisz z tym żyć. Nie odkręcaj tylko uchwytów trollingowych i tam nie zaglądaj no i broń cię Boże nie rozłupuj bo się przerazisz, nie podpieraj łódki w żadnym miejscu poza kilem i stykiem burt z dnem. Mi niestety nie miał kto udzielić takiej rady.
Użytkownik Małkociniak edytował ten post 04 kwiecień 2017 - 19:46
Napisano 04 kwiecień 2017 - 23:04
Uchwytów nie brałem W którym miejscu były montowane ? U mnie łódka podpera się na rolkach i płozach po krawędzi . Jakość jest średnia fakt i mi aż tak nie przeszkadza myślałem tylko czy wzmocnić Naprawię kil bo coś pękło na wysokości tylniej bakisty reszty nie rusza, Szkoda że się gość nie przykłada dużo więcej roboty by nie miał a generalnie fajna łajba w nie dużych pieniądzach
Napisano 05 kwiecień 2017 - 14:02
IMG_20170405_145618_AO_HDR.jpg 50,4 KB 33 Ilość pobrań
Jeśli nie brałeś w pakiecie to możesz sam je w tym miejscu wyrzeźbić.
Napisano 05 kwiecień 2017 - 21:43
Lepiej nie ruszać bo się jeszcze rozsypie
Napisano 10 kwiecień 2017 - 20:01
Dla mnie też tragedia z tym materiałem jaki jest użyty .Niektórym to nie przeszkadza mi chodziła podłoga bakisty się uginały ,przy pływaniu na 10 km silniku dno się strasznie uginało relingi po roku używania chodzą!!! może cena jest ok i jest ładna ale uważam że każda łódka wykonana w Chojnicach jest mega - Każda .Ja sprzedałem po prostu bałem się ją mieć przez dłuższy czas .
Napisano 11 kwiecień 2017 - 14:26
Materiał użyty jest OK jeśli mówimy o macie szklanej żywicy,ale ilość tego materiału pozostawia wiele do życzenia, no może piana montażowa jest nie OK
Napisano 12 kwiecień 2017 - 11:54
A wiecie może jaka to żywica poliestrowa czy epoxysdowa bo muszę coś porobic przy swojej i nie wiem czy pekniecie na kilu nie bedzie wymagało czegoś więcej niż topkotu /żelkotu i nie wiem jakiej żywicy użyć wrazie co . A gdzie piana montażowa jest ?
Użytkownik Tubylec1982 edytował ten post 12 kwiecień 2017 - 11:55
Napisano 12 kwiecień 2017 - 12:28
A wiecie może jaka to żywica poliestrowa czy epoxysdowa bo muszę coś porobic przy swojej i nie wiem czy pekniecie na kilu nie bedzie wymagało czegoś więcej niż topkotu /żelkotu i nie wiem jakiej żywicy użyć wrazie co . A gdzie piana montażowa jest ?
A nie lepiej zadzwonić do producenta i zapytać ? Powinien udzielić wyczerpującej odpowiedzi, wszak to jego robota była - tak myślę.
Napisano 12 kwiecień 2017 - 12:52
A wiecie może jaka to żywica poliestrowa czy epoxysdowa bo muszę coś porobic przy swojej i nie wiem czy pekniecie na kilu nie bedzie wymagało czegoś więcej niż topkotu /żelkotu i nie wiem jakiej żywicy użyć wrazie co . A gdzie piana montażowa jest ?
Na pewno epoxydowa bo tańsza, z Żagania trochę daleko bo na moje żale producent zadeklarował sie z pomocą ale ja mam do niego tylko 30 km. Mimo to sam naprawiłem pęknięcia dna żywicą epoxydową. Pękniety był tylko żelkot, wyfrezowałem bruzdę wzdłuż pęknięcia włożyłem długie włókna maty szklanej zalałem żywicą, oszlifowałem pomalowałem akrylem 5003 i wygląda git.
Tylko ta świadomość że można było .................. ech.
Napisano 12 kwiecień 2017 - 13:11
Mi też wydaje się że tylko żelkot wiec sobie poradzę ale wolałem się upewnić jak się okaże grubsza sprawa. Bede kombinował tez z blachą na pawęży i myślę o przewierceniu jej w dwoch miejscach na śruby celu zabezpieczenia silnika przed spadnięciem z niej szczególnie przy transporcie Byłem na jesieni w okolicach ale nie pomyslałem żeby dzwonic i marudzić
Napisano 12 kwiecień 2017 - 14:33
Nic nie wierć jak zawieszę silnik to wstawię fotki jak mam opartą stopę bez problemów w transporcie a mój silnik to 50 kg i jadę nawet 80 km w jedną stronę nie po stole.
Napisano 12 kwiecień 2017 - 14:48
Napisano 12 kwiecień 2017 - 14:53
Jak byś wiedział o jak specyficznej konstrukcji jest rozprawa to nie polecał być żadnych rozwiązań. Po co czytać jak to ma się nijak do rzeczywistości.
Użytkownik Małkociniak edytował ten post 12 kwiecień 2017 - 14:53
Napisano 12 kwiecień 2017 - 14:55
Łodzie to w większości z LPR czyli laminatu poliestrowo szklanego są robionie.Na pewno epoxydowa bo tańsza, z Żagania trochę daleko bo na moje żale producent zadeklarował sie z pomocą ale ja mam do niego tylko 30 km. Mimo to sam naprawiłem pęknięcia dna żywicą epoxydową. Pękniety był tylko żelkot, wyfrezowałem bruzdę wzdłuż pęknięcia włożyłem długie włókna maty szklanej zalałem żywicą, oszlifowałem pomalowałem akrylem 5003 i wygląda git.
Tylko ta świadomość że można było .................. ech.
Użytkownik welpa1809 edytował ten post 12 kwiecień 2017 - 14:55
Napisano 12 kwiecień 2017 - 15:11
Nic nie wierć jak zawieszę silnik to wstawię fotki jak mam opartą stopę bez problemów w transporcie a mój silnik to 50 kg i jadę nawet 80 km w jedną stronę nie po stole.
A czemu myślisz żeby nie wiercić ? Coś się stanie ? Myślałem na przestrzał + tulejki i uszczelnienie żeby sklejka wody nie piła . No albo hak co najmniej i linka do silnika bo z takich 10 m ciezko bedzie mi go wyciągnąć
Napisano 12 kwiecień 2017 - 15:24
E tam ja pływam po dziurach nawet 15 m. bez obaw. Każda dziura obniża wartość, na przyszłość gdybyś kiedyś chciał sprzedać tą wydmuszkę. Mój silnik na Odrze przy stojącej wodzie pod prąd osiąga 40-42 km/h w kilka sekund wynosi tą skorupkę do ślizgu a nie mam żadnej "dziury" mocującej silnik. Mam linkę asekuracyjną przymocowana do relingów.
Użytkownik Małkociniak edytował ten post 12 kwiecień 2017 - 15:25
Napisano 12 kwiecień 2017 - 15:37
ale na pilichowicach przy 30 paru metrach to już gożej
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych