Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Łowy z multiplikatorem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   rapa10

rapa10

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 547 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 19 styczeń 2015 - 16:30

Witam i pozdrawiam mam mianowicie pytanie które było być może już wałkowane ale nic nie mogę znależć chodzi mi mianowicie czy łapanie na wędkę z pazurem i multiplikatorem jest trudne do opanowania powiem że jestem w tej dziedzinie zielony chciałbym spróbować czegoś innego i kupić jakiś zestaw na początek do nauki co powiecie koledzy na taki zestaw Jaxon Orion 210/60g+Jaxon CT200 a może polecicie coś innego i może ktoś ma taki zestaw w rozsądnej cenie na zbyciu.

 

Za wszelkie odpowiedzi dziękuję.



#2 OFFLINE   volkswagen

volkswagen

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 147 postów
  • LokalizacjaTam gdzie woda i przyroda

Napisano 19 styczeń 2015 - 16:32

Nie kupuj dziadostwa (multik) bo się zrazisz i odpuścisz. Myślę, że Curado bedzie ok na początek a jak Ci nie spasuje, zawsze znajdziesz kupca.



#3 OFFLINE   maykel

maykel

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 590 postów
  • Imię:Michał

Napisano 19 styczeń 2015 - 16:55

Nie kupuj dziadostwa (multik) bo się zrazisz i odpuścisz. Myślę, że Curado bedzie ok na początek a jak Ci nie spasuje, zawsze znajdziesz kupca.

Kolega szuka raczej ekonomicznego zestawu, a Ty polecasz multik droższy od całości. Ja od 1,5 roku użytkuję Okume Black Rock 2.13 10-35g wraz z Abu Pro Max 2 i wszystko śmiga, na nadmierną ilość brud też nie mogę narzekać. Do 40g polecam od siebie właśnie taką kombinację, ewentualnie dobrać tańszy kij.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

#4 OFFLINE   Leadrock

Leadrock

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 207 postów